Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht een raar topic, maar ik heb nog een oude nokia 2730 classic prepaid die ik als 2e telefoon gebruik.. het is vrij bekend dat internet van providers binnen no time je beltegoed opmaakt, wat opzich geen probleem is omdat ik het toch niet wil gebruiken. Het rare is alleen dat ik de optie pakketdata niet uit kan zetten, het enige wat er staat is 'altijd online' en 'alleen wanneer nodig' 8)7

Accespoints kan ik ook niet verwijderen en ik irriteer me er echt aan dat dit met geen mogelijkheid uit te zetten valt..

http://discussions.nokia....-packet-data/td-p/1752754

Zouden fabrikanten hier echt voor betaald krijgen van providers om dit soort trucks te gebruiken? En zou iemand misschien weten hoe je dit wel zou kunnen uitzetten?

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:21
Kan je het accespoint wel aanpassen? Want dan maak je er gewoon een ongeldig adres van. Doet hij het ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Behalve naam is er een optie die 'pakketgegevenstoegangspunt' heet, maar daar staat op geen van de 10 accespoints een waarde in dus ik betwijfel of dat iets uitmaakt.. heb het voor de zekerheid wel gedaan natuurlijk..