Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
succes!
[ Voor 24% gewijzigd door Total Remco op 09-07-2013 21:51 ]
Ik kreeg wel beeld met een 660 zonder drivers, wel een heel lage resolutie maar dat maakt niet uit.Total Remco schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:48:
Als je beeldscherm op je videokaart is aangesloten krijg je natuurlijk geen beeld. Je moet eerst je pc opstarten en je beeldscherm op je moederbord aan te sluiten(zodat je igpu het beeldscherm aanstuurd). Daarna moet je de drivers downloaden en instaleren. als er helemaal niks gebeurd dan kan het zijn dat je voeding te slecht is of heel iets anders.
Ik heb alleen de videokaart erin gestopt (en de kabel voedingskabel aangesloten)Tumbler schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:50:
[...]
Ik kreeg wel beeld met een 660 zonder drivers, wel een heel lage resolutie maar dat maakt niet uit.
Voor de rest zit het videosignaal naar mn scherm nog op de vga uitgang van mijn mobo
een 660 is een andere luxere kaart misschien werkt het wel met die maar niet met de 650.Tumbler schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:50:
[...]
Ik kreeg wel beeld met een 660 zonder drivers, wel een heel lage resolutie maar dat maakt niet uit.
djwesz11, Ik heb mijn post wat leesbaarder gemaakt, probeer het eens op de manier die ik beschreven heb, dan kan er niks vreemds gebreuren.
@Tumbler je maakte met je post me even in de war
[ Voor 31% gewijzigd door Total Remco op 09-07-2013 21:56 ]
Aansluiten op je videokaart en het probleem is waarschijnlijk verholpendjwesz11 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:52:
[...]
Ik heb alleen de videokaart erin gestopt (en de kabel voedingskabel aangesloten)
Voor de rest zit het videosignaal naar mn scherm nog op de vga uitgang van mijn mobo
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
nope werkt nietD4NG3R schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:56:
[...]
Aansluiten op je videokaart en het probleem is waarschijnlijk verholpen.
dat klopt. maar dat zijn 3 gele en 3 zwarte.PilatuS schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:28:
Die kabel klopt prima. Als het goed is heeft je voeding alleen ook zo'n 6 pins stekker. Die kan je beter gebruiken.
op de kabel van de kaart zit 2 geel 2 zwart en 1x2 rood
Die 2 rode gaan gewoon naar de juiste gaten, dus daar ligt het probleem niet.djwesz11 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:31:
[...]
dat klopt. maar dat zijn 3 gele en 3 zwarte.
op de kabel van de kaart zit 2 geel 2 zwart en 1x2 rood
Nvm ik kan het niet goed zien en oordeel er liever niet over. Echter lijkt het mij stug dat Gigabyte verkeerde stekkers meeleverd.
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 09-07-2013 22:40 ]
de kaart zit erin met de stekker vanaf de voeding.
Nu hebben we het volgende probleem.
De driver kan niet geinstalleerd worden omdat de install zegt dat er geen kaart is gedetecteerd.
Check even of je gpu ook aanstaat in je BIOSdjwesz11 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:44:
hij is geboot!
De driver kan niet geinstalleerd worden omdat de install zegt dat er geen kaart is gedetecteerd.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Zoals hierboven word gezegt even in je BIOS kijken, en vergeet niet je monitor aan te sluiten op je videokaart als je dat gedaan hebt.djwesz11 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:44:
hij is geboot!