Ik waag me er toch maar eens aan, mijn eerste testcase. In juni ben ik ruim 3 weken in het Mid-Westen van USA geweest. Route: Denver - Rocky Mountains NP - Badlands NP - Yellowstone NP - Salt Lake City - Las Vegas, Antelope Canyon - Canyonlands NP - Arches NP - Denver.
De foto's zijn genomen met een Canon 60D en de 15-85 mm / 100-400 mm lenzen.
Het zijn niet allemaal landschappen, zoals je misschien wel zou verwachten, er zitten ook wat andere platen tussen. Niet alles komt aanbod, maar ik moet een selectie maken
1. Zonsondergang tijdens een MLB wedstrijd van de Colorado Rockies. De Rocky Mountains zijn nog net te zien.

Coors Field, Colorado Rockies vs. San Diego Padres by wsrdam, on Flickr
2. Een schitterende route om door de Rocky Mountains te rijden. Er lag ook nog meters sneeuw op sommige plaatsen.

View from Trail Ridge Road, Rocky Mountain NP, CO, USA by wsrdam, on Flickr
3. Maar iets lager was de sneeuw wel al weg en was het erg groen.

4. Schitterende wandeling gemaakt, langs mooie bergmeren.

Bear Lake, Rocky Mountain NP, CO, USA by wsrdam, on Flickr
5. Erg leeg, maar dat vind ik zelf dan ook juist het mooie er aan.

Grasslands of South Dakota by wsrdam, on Flickr
6. Indrukwekkende Lower Falls, vanaf een afstandje bekeken.

Lower Falls of the Yellowstone by wsrdam, on Flickr
7. Kleine eekhoorn, misschien niet heel uniek, maar vond hem zelf wel goed gelukt.

Eating Golden Mantled Ground Squirrel @ Yellowstone NP, WY, USA by wsrdam, on Flickr
8. Van buiten lijken de meeste State Capitols wel op elkaar, van binnen zijn ze wel anders. Amerikanen houden van symmetrie
(HDR)

Utah State Capitol in Salt Lake City by wsrdam, on Flickr
9. Uitzicht vanaf de wereldbekende Hoover Dam

View from Hoover Dam by wsrdam, on Flickr
10. Waar de Colorado een bocht maakt van 270 graden. Veel gefotografeerd, ik hoop toch een beetje onderscheidend (HDR)

Horseshoe Bend at sunset by wsrdam, on Flickr
11. Nog meer gefotografeerd, zelfs het meeste van heel het Westen geloof ik, maar het is dan ook een schitterend stukje natuur.

Upper Antelope Canyon by wsrdam, on Flickr
12. Mooie sterrenhemel en een melkweg die met het blote oog te zien is. Ik vind het lastig om de ruis weg te krijgen, maar deze was nog best aardig gelukt, vind ik zelf.

Stars above Balanced Rock, Arches NP, UT, USA by wsrdam, on Flickr
De foto's zijn genomen met een Canon 60D en de 15-85 mm / 100-400 mm lenzen.
Het zijn niet allemaal landschappen, zoals je misschien wel zou verwachten, er zitten ook wat andere platen tussen. Niet alles komt aanbod, maar ik moet een selectie maken
1. Zonsondergang tijdens een MLB wedstrijd van de Colorado Rockies. De Rocky Mountains zijn nog net te zien.

Coors Field, Colorado Rockies vs. San Diego Padres by wsrdam, on Flickr
2. Een schitterende route om door de Rocky Mountains te rijden. Er lag ook nog meters sneeuw op sommige plaatsen.

3. Maar iets lager was de sneeuw wel al weg en was het erg groen.

4. Schitterende wandeling gemaakt, langs mooie bergmeren.

Bear Lake, Rocky Mountain NP, CO, USA by wsrdam, on Flickr
5. Erg leeg, maar dat vind ik zelf dan ook juist het mooie er aan.

Grasslands of South Dakota by wsrdam, on Flickr
6. Indrukwekkende Lower Falls, vanaf een afstandje bekeken.

Lower Falls of the Yellowstone by wsrdam, on Flickr
7. Kleine eekhoorn, misschien niet heel uniek, maar vond hem zelf wel goed gelukt.

Eating Golden Mantled Ground Squirrel @ Yellowstone NP, WY, USA by wsrdam, on Flickr
8. Van buiten lijken de meeste State Capitols wel op elkaar, van binnen zijn ze wel anders. Amerikanen houden van symmetrie

Utah State Capitol in Salt Lake City by wsrdam, on Flickr
9. Uitzicht vanaf de wereldbekende Hoover Dam

View from Hoover Dam by wsrdam, on Flickr
10. Waar de Colorado een bocht maakt van 270 graden. Veel gefotografeerd, ik hoop toch een beetje onderscheidend (HDR)

Horseshoe Bend at sunset by wsrdam, on Flickr
11. Nog meer gefotografeerd, zelfs het meeste van heel het Westen geloof ik, maar het is dan ook een schitterend stukje natuur.

Upper Antelope Canyon by wsrdam, on Flickr
12. Mooie sterrenhemel en een melkweg die met het blote oog te zien is. Ik vind het lastig om de ruis weg te krijgen, maar deze was nog best aardig gelukt, vind ik zelf.

Stars above Balanced Rock, Arches NP, UT, USA by wsrdam, on Flickr