Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop om op te gamen en te studeren

Pagina: 1
Acties:

• Woeler
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02-2024
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar advies om een laptop te kopen. Ik wil er vooral lekker op kunnen gamen, maar hij moet tegelijkertijd wel enigzins geschikt zijn voor de studie.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Gamen, gamen en nog eens gamen. Vooral Battlefield 3 en Skyrim, maar in de toekomst wil ik er ook Battlefield 4 en the Elder Scrolls online op gaan spelen. Ik wil alles minimaal op regular graphics kunnen runnen. Geen low standards dus.
-Photoshop, Indesign en acrobat.
-Email, Office, Internetten (logisch).
-Windows 8 x64 (hoeft wat mij betreft niet inbegrepen te zijn).

Wat mag je laptop gaan kosten?
Max budget €1150,-

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja de accu gaat elke dag mee 1 uur heen en 1 uur terug in de trein naar Nijmegen (universeit).
Accuduur maakt me niet zo heel veel uit, er is bijna overal stroom. Behalve in de trein dan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
GEEN Medion,
-Ik heb slechte ervaringen met die dingen. Die apparaten worden volgens mij rechtstreeks geimporteerd vanuit de hel.
-Geen Alienware,
Ik wil betalen voor de prestaties, niet voor het logo'tje achterop.
-SSD'tje is leuk, maar niet noodzakelijk.

Graag hoor ik jullie adviezen! Alvast bedankt.

Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Heb je zelf al iets gevonden?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• b0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 20:45
Hoe groot wil je je laptop hebben? Ik heb een week geleden een laptop van XNB gekregen en deze bevalt me wel. Als je details wilt weten over de laptop (o.a. temperatuur, beeldkwaliteit etc.), dan voorzie ik je graag van gegevens.

Mijn specs:
- i7 3630QM
- HD 7970M
- 8GB RAM
- 128GB SSD
- Freeze koelpasta
- 95% kleurechtheid scherm; 15,6" groot (resolutie 1920x1080)

Prijs: €1200 (inclusief Windows 8)

Clevo laptops worden door sommige mensen slecht beoordeeld, maar ik vind het een prima laptop.
Ik heb ook gezien dat je geïnteresseerd was in de laptops van MSI, maar ik raad je wel af om een laptop met 17,3" scherm te kopen.

[ Voor 35% gewijzigd door b0ss op 10-07-2013 09:21 ]