Ik ben in de markt voor een snelle PC met een groot scherm, waarvan de case achter de monitor te monteren is. Mijn gedachte ging eerst uit naar een All-in-one systeem, maar het lukte mij niet om mijn wishlist in één van de beschikbare All-in-one systemen kwijt te kunnen. Vandaar dat ik zelf wil proberen iets in elkaar te zetten
. Aan een Mac wil ik niet beginnen.
Zoals gezegd wil ik graag de kast achter de monitor monteren, maar ik ben nogal een leek, dus ik hoor graag als die wens onmogelijk is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een groot scherm voor het naast elkaar kunnen werken in meerdere documenten tegelijk. Daarnaast moet Photoshop goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet niet goed wat een reëele schatting is, max 1.500 euro?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een groot scherm en ik wil dolgraag een SSD
. Verder dan dat gaat mijn kennis vrees ik niet. Ik heb volgens mij een mooi mini-ITX boardje gevonden, maar weet verder niets over een goede behuizing, geheugen, voeding (en koeling indien vereist?). Een losse videokaart lijkt mij niet nodig. Mijn enigszins kleine lijstje luidt dan ook als volgt:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag het systeem monteren aan de achterkant van het scherm. Ik vrees alleen dat de Dell monitor dan geen optie meer is, omdat deze volgens mij de VESA mount gebruikt voor de standaard (en er dus geen mini-ITX case meer op past).
Ik hoop dat iemand mij op de goede weg kan helpen
!
Zoals gezegd wil ik graag de kast achter de monitor monteren, maar ik ben nogal een leek, dus ik hoor graag als die wens onmogelijk is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een groot scherm voor het naast elkaar kunnen werken in meerdere documenten tegelijk. Daarnaast moet Photoshop goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet niet goed wat een reëele schatting is, max 1.500 euro?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een groot scherm en ik wil dolgraag een SSD
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 208,50 | € 208,50 |
| 1 | ASRock Z87E-ITX | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart | € 476,61 | € 476,61 |
| 1 | Samsung 840 series 250GB | € 140,59 | € 140,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,20 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag het systeem monteren aan de achterkant van het scherm. Ik vrees alleen dat de Dell monitor dan geen optie meer is, omdat deze volgens mij de VESA mount gebruikt voor de standaard (en er dus geen mini-ITX case meer op past).
Ik hoop dat iemand mij op de goede weg kan helpen
[ Voor 0% gewijzigd door Slofsky op 10-07-2013 09:15 . Reden: Aanpassen wishlist ]