• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ik heb een setje van 2x4GB modules can Corsair, maar één daarvan is niet lekker meer.

Ik heb een RMA ingevuld en heb nu een adres gekregen waar het heen moet. Maar er staat nergens nu duidelijk vermeld of ik nu alleen het kapotte reepje moet opsturen of het hele setje!

Ik heb ze vorige week woensdag al een mail gestuurd en gisteren een reminder maar ze reageren niet.

Misschien heeft iemand hier daar ervaring mee?

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Met mijn h80 wel ja, normaal moet je volgens mij de gehele set opsturen. Zoals je hem dus in de winkel gekocht hebt, zodat hun kunnen zien dat hij compleet is.

Volgens mij heb ik toen het e.e.a. opgestuurd in Nederland, misschien dat je ze even kan bellen?

Je krijgt niet te horen (altans ik niet) of je nou een nieuwe krijgt, refurbished etc. Toen ik thuis de doos open deed zag ik ineens een gloed nieuwe. Goede ervaring dus met de garantie van Corsair. :Y

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alles altijd zo compleet mogelijk opsturen. In geval van RAM de complete set opsturen.

Edit: Ik heb wel eens vaker dingen naar Corsair opgestuurd. Bij mij stond er in de mail altijd bij dat de complete set opgestuurd moest worden. Vreemd dat ze dit bij jou niet aangeven.

[ Voor 52% gewijzigd door PilatuS op 09-07-2013 14:56 ]

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:32
Ik heb toen ik een defecte corsair module had beide opgestuurd.
Aangezien het ook om een dual channel set ging. Dus je moet ze volgens mij ook opsturen zoals je ze koopt.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ok leek mij namelijk ook omdat ze anders geen nieuwe set kunnen aanbieden als deze niet meer beschikbaar is. Ik ga ze dan beide opsturen, het staat inderdaad nergens in de mail of in de RMA instructies, raar idd.

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 10:34
Ik heb het laatst bij Afuture nagevragen voor een RMA van 2x 8gb corsair.
Ik moest beide opsturen en kreeg een volledige nieuwe set retour.
Pagina: 1