Facebook integratie CMS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2018
Beste,

Weet iemand of het mogelijk is om een Facebook bericht te plaatsen vanuit een CMS Systeem.
Denk aan bijvoorbeeld een setting die het mogelijk maakt dat bepaalde informatie van een product
automatisch gepresenteerd wordt op facebook zodra dit product van het type aanbieding is?

Ik heb gezocht, maar kan de oplossing nog niet zo snel vinden.
Weten jullie een oplossing, of een locatie waar ik hierover informatie kan vinden.

Alvast bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

je kan beginnen door te vertellen welk CMS het is of in welke taal het is geschreven.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHARTMEN
CMS Systeem is ontwikkelt met Zend Framework (PHP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, dat is mogelijk. Bij Facebook API Key en Secrey Key regelen en middels de API regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHARTMEN
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had op de Facebook ontwikkelaars pagina gezocht, maar onvoldoende onder API. Meer bij het plugin gedeelte. Ik ga een test script schrijven. Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
CHARTMEN schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:50:
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had op de Facebook ontwikkelaars pagina gezocht, maar onvoldoende onder API. Meer bij het plugin gedeelte. Ik ga een test script schrijven. Nogmaals bedankt.
Let op dat als je op een "Page wilt posten" je eerst de page credentials via API ophaalt, heeft mij ook 2 dagen gekost, dus post het maar even voor als iemand in de toekomst dit topic vind :)
Pagina: 1