Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 17:11
Zie op megagadgets.nl een mystery box staan.

Zoals wel bekend met alle pogingen van andere shops kan het nooit de ibood box evenaren, maar wellicht zijn er een paar waaghalzen (waaronder ikzelf) die een dergelijke box gaan bestellen of al besteld hebben.

Ik zou zeggen, mocht iemand er 1 thuis krijgen, laat weten wat voor spullen je hebt ontvangen zodat men weet of het de volgende keer (weer) waard is.

Surprise!! Je krijgt met deze MEGA mystery box een hele grote doos met minimaal 5 coole gadgets ter waarde van meer dan €100,- .

We luisteren goed naar onze klanten. Bijna dagelijks ontvangt de klantenservice vragen wanneer we onze MEGA mystery box weer aanbieden. U vraagt, wij doen. Dus daarom is de surprise box vandaag weer terug!

Wat is het?
De box bestaat uit vele coole gadgets ter waarde van meer dan €100,-. De magische doos bevat een mix van gadgets voor mannen, vrouwen, kinderen en geeks. Kortom, hebbedingetjes voor iedereen! Zit er iets bij wat je niet kunt gebruiken, geef het dan cadeau aan iemand die het wel leuk vindt.

Hoe werkt het?
Maak je geen zorgen, bij MegaGadgets krijg je wat wij beloven. Wij bieden deze MEGA mystery box
beneden inkoopsprijs aan. Zo maken we ruimte voor ons nieuwe kerstassortiment. Als je van verassingen houdt, dan is deze MEGA mystery box echt iets voor jou!

Dit keer doen we er nieuwe en nog leukere producten in. Dus voor iedereen die er al één heeft gekocht, je kunt gerust nog een MEGA mystery box bestellen! Zo heb je altijd een cadeautje in huis. De laatste keer werd de MEGA mystery box in 3,5 uur uitverkocht, dus wees er snel bij! Koop nu, dit is een unieke kans!

Kenmerken Mystery Box:
  • Mysterieuze doos vol gadgets en cadeaus
  • Minimaal 5 producten met een verkoopwaade van 100 euro!!
  • Voor ieder wat wils!
  • Altijd een cadeautje in huis!
  • Exclusief cadeauverpakking of geschenkdoos.
Er schijnt al een keer een dergelijke box te zijn geweest, iemand wellicht tips wat er toen in zat?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
Voor EUR 24.95 (excl EUR 4.95 verzendkosten) een box van minimaal EUR 100,-
Ik kwam deze ook tegen, maar omdat iBood (naar mijn mening) meer nuttige spullen verkoopt heb ik deze niet gekocht.
Als je de gadgets van Megagadgets.nl wel leuk vindt, koop de box en deel hier je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Stond net op het punt om hem te bestellen, maar ik heb geen telefoon :p
Oftewel ik kan geen TAN-codes ontvangen dus kan 'm niet betalen... En via CC, tsjaa...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Ik merk wel op dat ik gelijk de verzendbevestiging kreeg (zending via ABC Mail).

Zal mij benieuwen of het morgen al op de stoep staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Heb ook overwogen deze te bestellen - denk alleen dat er 100$ aan bruto waarde inzet en 20,- aan DX-waarde ;)

Ook apart dat je er 10 of meer kunt bestellen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door paulus_01 op 09-07-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een website met overpriced Chinese spullen die 5 artikelen aanbiedt die samen een 'verkoopwaarde' van 100 euro/dollar hebben voor bijna 30 euro. Ik schat de kans op teleurstelling vrij groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het zullen vast niet de best verkopende artikelen zijn als het een magazijn opruiming is. Dus inderdaad veel te dure "gadgets" waar je niks aan hebt en die niemand wilt. Ze verkopen nogal wat troep op die site :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Kon je van de ibood box maar meerdere tegelijk bestellen, dat het hier kan zal wel een reden hebben... troep dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Ik heb in het recente verleden ook mee gedaan met zo'n "secret box" aanbieding van een andere site (dealbanana.nl). Als je rekening houdt met spul dat je weg gaat gooien, op de rommelmarkt kan gaan verkopen, of als grap aan iemand kado kan doen is dit een prima idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09
Ik voorspel ook dingen uit China die bij elkaar voor minder dan 30 euro te krijgen zijn.

En ik ga er dus ook voor uit dat het vrij nutteloos spul zal zijn. Zoals bijvoorbeeld een klein lampje of ventilatortje met een USB aansluiting of USB sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Nou, Track en Trace ook al binnen.. aangegeven gewicht is 2065 gram... Hopelijk zit er geen sixpack energy drank in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
BLACKfm schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:59:
Nou, Track en Trace ook al binnen.. aangegeven gewicht is 2065 gram... Hopelijk zit er geen sixpack energy drank in ;).
Ik doe ook mee! Mijn pakketje weegt 1945 gram. Morgen zal ik de inhoud posten. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dynaw op 09-07-2013 20:14 . Reden: Toch een hele 100 gram minder volgens PostNL ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Hier de track&trace ook binnen. 1,76 kg. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:49
Ook maar besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
Ik ook, maar heb voor bankoverschrijving gekozen, eerst maar zien wat er ongeveer in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Pakket is binnen.

Inhoud:

50 Shades of Brown (Boekje om te lezen op het toilet).
The maze of Piggy Bank.
Grass head
Nagel droger apparaat
Slaapmasker voor je ogen
Grippy
Vogelhuisje Keyring
Gopad controller om overal op aan te sluiten
Wijn schenkdop
Mobielhangertje
Iphone opberghoes voor sleutels etc.
Paraplu
Galaxy S3 Gameboy protective case
Paraplu
Cuponk

Gewicht 1,8 kg.
Best netjes vind ik zelf, de inhoud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Nou met moeite 100 euro aan waarde, wat een zooi zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

Wat een troep, blij dat ik niet besteld heb :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Die van mij is ook binnen, maar ben niet thuis dus dat wordt vanavond pas uitpakken...

Maar bovenstaand lijstje voorspeld al niet veel goeds :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Goh tja, die van mij komt min of meer overeen met die van Stofbal. Beetje teleurstellend dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Die van mij heb ik geannuleerd :+ toch bedank voor de tweakers die het wel durfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Afbeeldingslocatie: http://gaim.nl/files/1010991_521984894518086_333526819_n.jpg

Van boven-links naar onder-rechts
  • Cuponk
  • Candy String (Een string van snoepjes)
  • Een puzzel spaarpot
  • Een soort oorbelletjes van het goedkoopste kaliber
  • Een grasshoofd (ach, altijd al willen hebben :P)
  • Een el-cheapo iphone hoesje
  • Een douchekop die op temparatuur van kleur wisselt
  • Linksonder een sticky pad voor in de auto
  • Een paraplu met een middelvinger patroon
  • Rechtsonder de paraplu 2 koptelefoonplugjes in de vorm van een paddenstoel en bout
  • Daarboven een of ander wijnschenk ding
  • Daar rechts van een vogelhuisje sleutelhanger, de vogel is ook een fluitje
  • en rechtsonderin een dingetje wat als je er de 'kauwgom' uit trekt je vinger (zachtjes) een klap krijgt.
  • Edit: Ook nog een messenslijper (voor 3 soorten), maar die stond buiten de foto
Ach, kan ik een stickypad proberen (zal mij benieuwen of het echt zo goed werkt) en de paraplu zal vast ook wel van pas komen (voor die ene keer die het hopelijk overleeft)

Tja, je (ik) blijft altijd maar van die dozen kopen, maar 100 euro zou ik er niet voor geven.

In ieder geval is er nu 'bewijs' voor het nageslacht... de volgende keer dus niet meer kopen :).

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 11-07-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Aan iedereen die een paraplu heeft: Klap hem open en kijk wat er op staat. Die neem je niet zomaar even mee op straat.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Zat die Samsung monitor er ook bij :+

[ Voor 9% gewijzigd door WhySoSerious? op 10-07-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-07-2023
BLACKfm schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:44:
[afbeelding]

Van boven-links naar onder-rechts
  • Cuponk
  • Candy String (Een string van snoepjes)
  • Een puzzel spaarpot
  • Een soort oorbelletjes van het goedkoopste kaliber
  • Een grasshoofd (ach, altijd al willen hebben :P)
  • Een el-cheapo iphone hoesje
  • Een douchekop die op temparatuur van kleur wisselt
  • Linksonder een sticky pad voor in de auto
  • Een paraplu met een middelvinger patroon
  • Rechtsonder de paraplu 2 koptelefoonplugjes in de vorm van een paddenstoel en bout
  • Daarboven een of ander wijnschenk ding
  • Daar rechts van een vogelhuisje sleutelhanger, de vogel is ook een fluitje
  • en rechtsonderin een dingetje wat als je er de 'kauwgom' uit trekt je vinger (zachtjes) een klap krijgt.
Ach, kan ik een stickypad proberen (zal mij benieuwen of het echt zo goed werkt) en de paraplu zal vast ook wel van pas komen (voor die ene keer die het hopelijk overleeft)

Tja, je (ik) blijft altijd maar van die dozen kopen, maar 100 euro zou ik er niet voor geven.

In ieder geval is er nu 'bewijs' voor het nageslacht... de volgende keer dus niet meer kopen :).
Volgens mij tikt die box net tegen de €25 aan als je ze bij een willekeurige Chinese webshop haalt.

Heb zelf ook zo'n pad, werkt vrij goed. Soms iets te goed, een hoop blijft er aan plakken. Voornamelijk stof en kleine troep, maar het doet wat het moet doen.

Die spaarpot is trouwens leuk als cadeau om aan een vriend te geven, na enkele drankjes wordt het nog leuker. Ik moet bekennen dat ik er al even bezig mee was toen ik nog nuchter was. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Stickypad niet in de zon in de auto leggen. Wil nog wel eens flinke troep opleveren. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
sjaool schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:11:
Stickypad niet in de zon in de auto leggen. Wil nog wel eens flinke troep opleveren. ;)
Oh? Nou ik moet eerst zien of die wel blijft zitten in mijn auto... plakt voor geen meter op mijn zachte dashboard. En als ik me telefoon er op leg trek ik de pad mee (dus wat dat betreft plakt die prima).

Verder prima onder de kraan af te wassen, en als die droog is plakt ie weer als een tiet.

Maar in de zon? Ik zeg pics or it didn't happen :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb er één gehad en die werd door de zon een grote kleverige massa die ook nog eens zeer moeilijk van mijn dashboard te verwijderen was. Was trouwens wel een gratis sticky pad die ik bij een blad gekregen had. Is ook alweer een aantal jaren geleden dus die pics zitten er echt niet meer in. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 11-07-2013 20:46 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:35
BLACKfm schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:16:
[...]

Maar in de zon? Ik zeg pics or it didn't happen :P...
Ik heb er ook een gehad en die was ook van het dashboard af gesmolten...
Geeft inderdaad een behoorlijk plakkende troep.
Pagina: 1