Beste Tweakers,
Ik wil mijn grafische kaart gaan upgraden. Ik zit nu met een Gainward GTX 570 Phantom. Deze doet het nog aardig, maar ik toch merk dat hij niet alles meer zo mooi kan afspelen als ik wil. Met de nieuwe games merk ik dat mijn FPS niet heel erg hoog meer komt.
Dus ik wil een nieuwe grafische kaart. Mijn huidige CPU zou het nog prima moet aankunnen heb ik begrepen. Ik zat zelf aan een GTX 770 te denken en dan eventueel later er een tweede bij in te doen.
Informatie voor jullie:
De Inno3D kaart is nog niet op Tweakers pricewatch maar is wel te verkrijgen bij Informatique. Waarschijnlijk ook nog andere verkooppunten maar heb er nog niet echt op gezocht.
Hier is mijn huidig systeem. Ik kan helaas mijn CPU koeler een geheugen niet meer vinden op tweakers.
Deze zijn:
CPU Koeler: Sycthe Mugen 2 Rev. B
RAM: Kingston HyperX Gen. 8GB(4x2GB) DDR3 1600MHz
Kan ik met dit huidige systeem een GTX 770 in SLI zetten zonder problemen? Of moet ik toch mijn PSU wat verhogen? Ik ben nog nieuw met SLI.
Hopelijk hiermee genoeg informatie gegeven te hebben! Mogt U nog vragen hebben dan hoor ik ze graag.
Alvast bedankt!
Ik wil mijn grafische kaart gaan upgraden. Ik zit nu met een Gainward GTX 570 Phantom. Deze doet het nog aardig, maar ik toch merk dat hij niet alles meer zo mooi kan afspelen als ik wil. Met de nieuwe games merk ik dat mijn FPS niet heel erg hoog meer komt.
Dus ik wil een nieuwe grafische kaart. Mijn huidige CPU zou het nog prima moet aankunnen heb ik begrepen. Ik zat zelf aan een GTX 770 te denken en dan eventueel later er een tweede bij in te doen.
Informatie voor jullie:
- €400 budget.
- 1080p resolutie. Ik zal hier nog wel een tijdje bij blijven.
- Enkel voor te gamen (en streamen?)
- Ik overclock niet graag. Zoek dus eigelijk naar een kaart die prima uit de doos komt.
- Geluid dat de kaarten maken is voor mij geen probleem, ik heb altijd een headset op en luister meestal altijd naar muziek dus ik hoor mijn PC amper.
- Temperaturen moeten goed zijn, ik ga ze toch niet direct overclocken, maar als ik dat wel ga doen. Moet dat ook graag goed gaan.
- De 4 merken waar ik zelf naar aan het kijken was zijn: Gainward, Gigabyte, EVGA en Inno3D.
De Inno3D kaart is nog niet op Tweakers pricewatch maar is wel te verkrijgen bij Informatique. Waarschijnlijk ook nog andere verkooppunten maar heb er nog niet echt op gezocht.
Hier is mijn huidig systeem. Ik kan helaas mijn CPU koeler een geheugen niet meer vinden op tweakers.
Deze zijn:
CPU Koeler: Sycthe Mugen 2 Rev. B
RAM: Kingston HyperX Gen. 8GB(4x2GB) DDR3 1600MHz
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 253,- | € 253,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-UD3H | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Western Digital Black WD1002FAEX, 1TB | € 73,15 | € 73,15 |
| 1 | NZXT Phantom Zwart | € 128,90 | € 128,90 |
| 1 | Corsair Enthusiast TX650 V2 | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 748,56 | |
Kan ik met dit huidige systeem een GTX 770 in SLI zetten zonder problemen? Of moet ik toch mijn PSU wat verhogen? Ik ben nog nieuw met SLI.
Hopelijk hiermee genoeg informatie gegeven te hebben! Mogt U nog vragen hebben dan hoor ik ze graag.
Alvast bedankt!