Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

De productreview blijft een simpele review omdat...

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Verwijderd

Topicstarter
"De productreview blijft een simpele review omdat deze niet voldeed aan criteria voor een uitgebreide review."

Waarom krijg ik dit steeds? En wat is nou precies de reden?

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Heb je er genoeg tekst in staan en de plus en minpunten ingevuld?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:34

rob_erwt

What does this button do?

Een uitgebreide productreview moet bestaan uit minstens 100 woorden en een aantal positieve en negatieve punten.

Dit past wellicht beter in het Pricewatch forum inderdaad, dus ik geef hem even een schopje.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik schop hem weer terug naar Lieve Devvers, waar ik hem al heen had geschopt :P

Als ik kijk naar je reviews, dan heb je enkel wat sterren gegeven. Voor een echte review verwachten we iets meer, zoals een stukje tekst waarin je vertelt wat je er van vind, wat plus- en minpunten en wellicht een foto'tje. Al die extra dingetjes helpen anderen die jouw review lezen met het krijgen van een goed beeld van het product

Verwijderd

Topicstarter
delete

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 11:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Misha schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:13:
Ik schop hem weer terug naar Lieve Devvers, waar ik hem al heen had geschopt :P

Als ik kijk naar je reviews, dan heb je enkel wat sterren gegeven. Voor een echte review verwachten we iets meer, zoals een stukje tekst waarin je vertelt wat je er van vind, wat plus- en minpunten en wellicht een foto'tje. Al die extra dingetjes helpen anderen die jouw review lezen met het krijgen van een goed beeld van het product
Dat heb ik allemaal gedaan. Ik heb een samenvatting, plus en minpunten, foto's.. en ik krijg nog steeds hetzelfde bericht.

Trouwens, ik heb net nog een keer geprobeerd om een uitgebreide review te zenden en er staat dat ik 0 woorden heb getypt .. wanneer ik terugklik zie ik toch werkelijk meer dan 80 woorden staan op mijn scherm.

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/am4j7d.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 11:20 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 19:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat jij meer dan 80 woorden ziet klopt denk ik wel. Ik tel 6 regels van ongeveer 15 woorden --> geeft 90 woorden.

rob_erwt heeft het hierboven echter over minimaal 100 woorden, maar in de omschrijving onder de onderbouwing staat minimaal 150 woorden.. misschien moet je gewoon nog een stukje extra typen :)

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik had beter moeten lezen.

bedankt allemaal :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.