Mogelijk probleem op voedingscircuit TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Beste medetweakers,

Om de situatie een beetje kort samen te vatten, een tijdje geleden hebben we een TV overgenomen van iemand die hem heeft gekregen van Belgacom bij het aangaan van een nieuw contract op Belgacom TV. De TV was nog ongebruikt en gesealed en met alle bijhorende papierwerk.

Nu Belgacom en Samsung kennende (het gaat hier om de UE32EH4003W) zal het ofwel zeer lang duren vooralleer ze me een replacement sturen of zal ik hem zeer lang kwijt zijn zonder dat hij hersteld wordt.

Situatie zelf: de TV deed het prima gedurende ongeveer 2 tot 3 weken, en daarna, na het eens uitzetten, wou hij een aantal uren/dagen later niet meer aan. Hij doet gewoon helemaal niets meer, dus niet zoals bij andere Samsung TV's dat je het click geluid nog hoort met zwart beeld, maar gewoonweg niks bij deze TV dus.

Tweaker als ik ben kon ik het niet laten om hem uit mekaar te halen, uiteindelijk geen Waranty Void stickers tegengekomen dus kan hem alsnog zo in mekaar steken. Bij deze dacht ik dus dat het om slechte caps ging, maar ik zie er geen. Hebben jullie enig idee wat het anders kan zijn ? Ik wil best wel de PSU vervangen maar als het blijkt dat het dit niet is is het natuurlijk tijdverlies.

Afbeeldingslocatie: https://photos-5.dropbox.com/t/0/AABbRIJCUym-hWE4jtXpXf0stV65jzlyhJ5d2I-fI1znqw/12/60551651/jpeg/32x32/3/_/1/2/2013-07-09%2000.24.44.jpg/Z386Tr_dcHIdgbPspfbS4l9peKvS4GPLSzS_KLu2npw?size=1280x960

Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/0/AACS9gMGEWRbMBeCcoZ3pRQCsI4Eyo54nCoGq9yFExlYrw/12/60551651/jpeg/32x32/3/_/1/2/2013-07-09%2000.24.51.jpg/Rx_ufBWHThSYnY8vzf3gTjukAC9yExznw3Yl3S1TJZk?size=1600x1200

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je foto's doen het niet.

En wil je echt je garantie weggooien bij zo'n nieuwe TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
Sissors schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:18:
Je foto's doen het niet.

En wil je echt je garantie weggooien bij zo'n nieuwe TV?
Ik heb hem ondertussen in mekaar gestoken en je ziet niet dat hij is opengeweest...

Trouwens ik repareer het liever zelf dan hem opsturen en 3 maanden wachten

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mijn Samsung is aan huis gerepareerd en dat heeft echt geen 3 maanden gekost. En je hoopt nu dan wel dat je niet ziet dat hij open is geweest, maar als jij straks zelf dingen gaat vervangen valt dat vast wel op, en dan is je garantie dus voorbij.

Maar je plaatjes doen het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:55

D4NG3R

kiwi

:)

Soulaiman schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:48:
Trouwens ik repareer het liever zelf dan hem opsturen en 3 maanden weken wachten
Redelijke termijnen stellen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja hier ook aan huis iemand langs geweest. goeie service als je maar een bon kan tonen, maar daar vroeg hij geeneens naar

idem dito bij phillips

[ Voor 9% gewijzigd door Fish op 09-07-2013 16:36 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
Maar de TV is verkregen in een promotie van mijn operator. Dus een bon heb ik niet enekel een soort van afleveringsbewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

De TV was nog ongebruikt en gesealed en met alle bijhorende papierwerk.
Dan leg je dat toch telefonisch uit, nooit geschoten altijd is altijd mis. die tv's hebben ook wel en born on date gok ik, dus er zijn meestal wel middelen om de gebruiks ternijm te beoordelen evt nog serienummer

Net wou je nog geen garantie claimen omdat het lang zou duren, nu dit ....
je gaat me toch niet vertellen dat je hem al langer dan 2 jaar gebruikt ?

[ Voor 32% gewijzigd door Fish op 09-07-2013 18:54 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
fish schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:50:
[...]

Dan leg je dat toch telefonisch uit, nooit geschoten altijd is altijd mis. die tv's hebben ook wel en born on date gok ik, dus er zijn meestal wel middelen om de gebruiks ternijm te beoordelen evt nog serienummer

Net wou je nog geen garantie claimen omdat het lang zou duren, nu dit ....
je gaat me toch niet vertellen dat je hem al langer dan 2 jaar gebruikt ?
Ik weet niet hoe je erbij komt maar hij is nog geen maand oud...

Ik heb hem zeer goedkoop gekocht van een kennis die hem voor 1 euro heeft gekrgen bij zijn abbonnement dus ik heb zowiezo geen verlies. Maar ik ga eens contact opnemen met de klantendienst zoals je zegt, ik kan het maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nou ja net zei je dat al het papierwerk er ook bij zat, en kennelijk niet want je hebt geen bon. daarom zei dat een beetje.

eerst een excuus voor een termijn. maar wat moet je normaliter overleggen als je garantie claimed ? juist je bon. nu het mischien sneller kan is het onbreken van de bon ineens wel een probleem.

[ Voor 44% gewijzigd door Fish op 09-07-2013 19:26 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
fish schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:24:
Nou ja net zei je dat al het papierwerk er ook bij zat, en kennelijk niet want je hebt geen bon. daarom zei dat een beetje.

eerst een excuus voor een termijn. maar wat moet je normaliter overleggen als je garantie claimed ? juist je bon. nu het mischien sneller kan is het onbreken van de bon ineens wel een probleem.
HEt papierwerk is een afleverbon vane en partnerbedrijf van Belgacom... Het gaat hier om een acttie. Je gaat een abonnement aan, krijgt een code die je op een bepaalde website kunt invullen en dan krijg je de TV opgestuurd. Gaan we het nu nog hebben over de PSU of gaan we heel de tijd discussiëren over een stuk papier ?

Het is toch mijn probleem als ik hem zelf wil repareren. Betaal jij de stukken misschien ? We zitten hier uiteindelijk op tweakers, amai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja hoor maar eerst moet je iets anders repareren, je plaatjes

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
fish schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:11:
Ja hoor maar eerst moet je iets anders repareren, je plaatjes
Maar bij mij doen ze het... Hmm raar. Zal ze eens uploaden en resizes naar Imageshack vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:55

D4NG3R

kiwi

:)

Je hebt 10K karma, niet toevallig genoeg voor een fotoalbum hier op t.net?
https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore

gaat wat makkelijker dan Imageshack.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dropbox gaat ook goed, maar je moet je afbeeldingen wel in de map Public zetten of de afbeeldingen delen met de hele wereld, wat je in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:40
Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.

Idd, omdat wij op jou account moeten inloggen om de plaatjes te zien werken ze voor ons niet, maar voor jou wel :)

Overigens had ik gewoon aangeklopt bij de provider. Zeker als de tv nog geen maand oud is.

[ Voor 15% gewijzigd door heggico op 10-07-2013 09:08 ]

Pagina: 1