Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wie kent nog meer het probleem dat bij het opslaggeheugen 'Overig' constant vol loopt? Inmiddels is mijn 'Overig' meer dan 10GB!

Ik heb alle mogelijke opties geprobeerd, zoals mijn SkyDrive mappen legen die automatisch syncen en zelfs automatische upload uitgeschakeld. Ook heb ik alle apps verwijderd. Geen resultaat. Nou ja, een beetje resultaat. Ik ging van 10GB naar 9,7GB bij 'Overig'.

Op internet zie ik dat het een bekend probleem is bij meerdere toestellen. De app Shrink Storage helpt helaas niet.

Wie weet nog meer trucjes, behalve factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Geschiedenis van IE wissen al geprobeerd?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
PinokkioTV schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 07:39:
Geschiedenis van IE wissen al geprobeerd?
Net weer gedaan en dat scheelt slechts 300MB. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Laten we beginnen met de vraag welk toestel je heb. Heb je een Nokia, lees dan verder, heb je een Samsung, Huawei of HTC, begin dan maar alvast met die harde reset :+

De Nokia Windows Phone 8 toestellen hebben de bschikking over een appje, Storage checker waarmee je exact kan zien welke app hoeveel data in neemt. Op basis van deze gegevens kan je dan goed bepalen wat je moet doen om meer vrije ruimte te krijgen.

Overigens zeg je dat je heb lopen zoeken, maar ben je dan serieus niet op deze info terecht gekomen? Dit is toch vrij algemeen bekend onder Windows Phone 8 bezitters?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
@PaT

Dank voor de reactie. Ik heb een Samsung Ativ S. Ik was op de hoogte van de Nokia oplossing. Was benieuwd of jullie andere ideeën hebben. Helaas, niets nieuws dus te ontdekken.

Wachten op een update of zien dat de app Storage checker beschikbaar wordt gesteld voor andere leveranciers. Op de Microsoft Fora wordt je ook niet veel wijzer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb zelf ook dit probleem gehad op mijn HTC 8X, en het is inderdaad een algemeen bekend probleem.
Uiteindelijk heb ik mijn telefoon gereset. Heb deze keer het SkyDrive syncen uitstaan op mijn telefoon. Inmiddels alweer 5 GB in 'other storage', maar dat is een groot deel minder dan voorheen.

De geruchten gaan dat het is opgelost in 8.1, maar tot die tijd kunnen we er alleen op hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
Nafs Ruh schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:33:
Wie kent nog meer het probleem dat bij het opslaggeheugen 'Overig' constant vol loopt? Inmiddels is mijn 'Overig' meer dan 10GB!

Ik heb alle mogelijke opties geprobeerd, zoals mijn SkyDrive mappen legen die automatisch syncen en zelfs automatische upload uitgeschakeld. Ook heb ik alle apps verwijderd. Geen resultaat. Nou ja, een beetje resultaat. Ik ging van 10GB naar 9,7GB bij 'Overig'.

Op internet zie ik dat het een bekend probleem is bij meerdere toestellen. De app Shrink Storage helpt helaas niet.

Wie weet nog meer trucjes, behalve factory reset?
Je kan proberen om de ruimte op te schonen met de other storage cleaner app. Heeft bij mij flink geholpen toen mijn l920 nog niet de mogelijkheid had om het op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 13:37

jeka

Support your local club.

Volgens mij heeft iedereen hier wel last van. Ik hoop dat het met een nieuwe update opgelost is.

FCG

Pagina: 1