Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vreemd email domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
N00b? vraagje:
Als ik wil inloggen bij Facebook komt automatisch het emailadres waarmee ik inlog in het entryveld.
Echter sinds enkele dagen krijg ik ook nog de keuze uit de 2 andere emailadressen die voor het @ gelijk zijn maar van domein verschillen. Ik heb deze nog nooit eerder gezien of gebruikt.
Het gaat dus om de laatste 2 onderstaande emailadressen:
******@hotmail.com
******@hotmail.comx
******@hotmail.com2wsx

Niet echt een probleem lijkt me maar ik ben erg nieuwsgierig wat dit is maar google bied helaas geen uitkomst.
Vooral die laatste kan ik niets over vinden.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Excuus indien ik het verkeerde subforum gebruikt heb.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Is dat niet gewoon de auto complete functie van je browser die eerder ggebruikte waarden toont? Dat doet dan vermoeden dat je zelf ooit een keer een typo gemaakt hebt toen je ergens een emailadres ingevuld hebt.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Ik denk inderdaad dit gewoon een typo is, als je bijvoorbeeld je wachtwoord intikt en ondertussen was vergeten om op 'tab' te drukken omdat je met andere dingen bezig was, heb ik ook zo vaak gehad. Als ik bijvoorbeeld kijk naar Tweakers dan komt er behalve 'xazorx' ook 'xazorz' en andere varianten tevoorschijn.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik haal er niet direct uit of je het ook opgelost hebt gekregen, maar ondanks dat het topic 2,5 week oud is:

Je kunt dit oplossen door met de pijltoetsen naar de verkeerde waarde te lopen op het moment dat het auto-aanvulveld weergegeven is, en vervolgens op shift-delete te drukken. Daarmee krijg je de geselecteerde/verkeerde autofill niet meer terug.