Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb sinds een lange tijd het probleem dat wanneer ik in gesprek ben met iemand mijn verbinding van h+ naar 3g springt, en ik gewoon geen berichten meer ontvang. De verbinding word pas na een paar minuten weer h+ of wanneer ik een nieuwe browser open en vernieuw.. Dit is echt ongelofelijk vervelend.

Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat whatsapp op h+ blijft staan zonder al teveel hoeven doen?

Bedankt alvast!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hoeft echt geen hsdpa te hebben om berichten te ontvangen met Whatsapp, hoe kom je daar bij?

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verplaats je je als dit zich voordoet? Of is het toestel de gehele tijd op dezelfde locatie? In het eerste geval kan het heel goed zijn dat er gewoon geen sneller netwerk beschikbaar is en je tel. daardoor veranderd van snelheid. Maar zoals al gezegd wordt zou dat voor WhatsApp alleen uberhaupt niet moeten uitmaken.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:55:
Je hoeft echt geen hsdpa te hebben om berichten te ontvangen met Whatsapp, hoe kom je daar bij?
Eh, dat leg ik toch net uit? Als ik met 3g verbonden ben werkt alles slecht tot niet. Met E werkt alles zwaar matig, alleen bij h+ werkt alles naar wens.

Ik ben vaak op dezelfde plek in de auto, dus bij astilstand..

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:50

netblade

Sunrise

In de file toevallig? GSM / UMTS masten hebben slechts een beperkte capaciteit in de file zitten deze masten nagenoeg vol en spraakverkeer krijgt altijd voorrang op data dus als er veel mensen om je heen bellen over het 3g net, zal het internet niet snel meer gaan of zelfs helemaal niet meer werken.
Klein testje voor de volgende keer, werkt 'gewoon' internet wel?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Topicstarter
netblade schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:41:
In de file toevallig? GSM / UMTS masten hebben slechts een beperkte capaciteit in de file zitten deze masten nagenoeg vol en spraakverkeer krijgt altijd voorrang op data dus als er veel mensen om je heen bellen over het 3g net, zal het internet niet snel meer gaan of zelfs helemaal niet meer werken.
Klein testje voor de volgende keer, werkt 'gewoon' internet wel?
Nope, niet tijdens de file.. Ik heb t serieus overal. Overal valt mn verbinding van h+ naar 3g en ik ontvang vervolgens niks meer..

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:50

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:46:
[...]

Nope, niet tijdens de file.. Ik heb t serieus overal. Overal valt mn verbinding van h+ naar 3g en ik ontvang vervolgens niks meer..
En als je je sim tijdelijk in een andere mobiel plaatst? Heb je het probleem dan ook? Zoja dan ligt het eerder aan je sim/netwerk dan aan het toestel.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:39
Als je het apparaat in je handen hebt absorberen je handen bijzonder veel straling.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:23:
[...]

Eh, dat leg ik toch net uit? Als ik met 3g verbonden ben werkt alles slecht tot niet. Met E werkt alles zwaar matig, alleen bij h+ werkt alles naar wens.

Ik ben vaak op dezelfde plek in de auto, dus bij astilstand..
Maar dat heeft niets met de technologie te maken. Verder is het vrij normaal dat de verbinding van 3G naar H springt, omdat de snellere hsdpa-verbindingen lang niet overal in Nederland te ontvangen zijn.
jeroen3 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:36:
Als je het apparaat in je handen hebt absorberen je handen bijzonder veel straling.
Hoe is dit relevant?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist even met mijn provider gebeld, en in principe zou alles prima moeten werken met 3g.. Ik heb als advies meegekregen mijn sim kaart in een ander toestel te doen en dan te kijken of het werkt..

Gaan we maar doen...
Pagina: 1