Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Illustrator exporteert bestanden als 'gearchiveerd'

Pagina: 1
Acties:

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Een kennis van mij heeft sindskort een vreemd probleem. Als hij een bestand vanuit Illustrator exporteert (als JPG bijv.), staat het vinkje 'Dit bestand kan worden gearchiveerd' automatisch aan. Het bestand is dan ook niet te vinden in de verkenner, maar zodra je vanuit Illustrator via Eigenschappen > Geavanceerd dat vinkje uitzet, is het bestand wel weer te vinden.

Bij het exporteren van een bestand kun je alleen kiezen welk bestandsformaat je wilt gebruiken, maar verder zijn er geen opties. Ook via Preferences kan ik niets vinden dat met het exporteren te maken heeft.

Zoektochten op Internet leveren tot nu toe niets op. Heeft iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je 't ook al vergeleken met andere bestanden op de computer? Het is namelijk een standaard attribuut dat aan staat. Als je 'm niet gelijk ziet in verkenner, moet er iets anders zijn waarom dat zo is (bijvoorbeeld opgeslagen op netwerkschijf, die ververst niet automatisch).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Met HoT. Ook bij mij staat archief standaard aangevinkt en zijn bestanden gewoon terug te vinden op de schijf. Als je in jou theorie het vinkje weer aan zet, is het bestand dan ook weer verdwenen? Of blijft hij dan wel staan?

Desktop | Server | Laptop

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Hero of Time schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:14:
Heb je 't ook al vergeleken met andere bestanden op de computer? Het is namelijk een standaard attribuut dat aan staat. Als je 'm niet gelijk ziet in verkenner, moet er iets anders zijn waarom dat zo is (bijvoorbeeld opgeslagen op netwerkschijf, die ververst niet automatisch).
Een Word-document wordt inderdaad ook opgeslagen als gearchiveerd, maar deze is wel zichtbaar. Het gaat gewoon om de primaire schijf, niet een netwerkschijf ofzo.
Rupie schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:41:
Met HoT. Ook bij mij staat archief standaard aangevinkt en zijn bestanden gewoon terug te vinden op de schijf. Als je in jou theorie het vinkje weer aan zet, is het bestand dan ook weer verdwenen? Of blijft hij dan wel staan?
Goed punt, dan blijft hij inderdaad staan! Het probleem is dus niet zozeer het archiveren lijkt het wel.