Een kennis van mij heeft sindskort een vreemd probleem. Als hij een bestand vanuit Illustrator exporteert (als JPG bijv.), staat het vinkje 'Dit bestand kan worden gearchiveerd' automatisch aan. Het bestand is dan ook niet te vinden in de verkenner, maar zodra je vanuit Illustrator via Eigenschappen > Geavanceerd dat vinkje uitzet, is het bestand wel weer te vinden.
Bij het exporteren van een bestand kun je alleen kiezen welk bestandsformaat je wilt gebruiken, maar verder zijn er geen opties. Ook via Preferences kan ik niets vinden dat met het exporteren te maken heeft.
Zoektochten op Internet leveren tot nu toe niets op. Heeft iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken?
Bij het exporteren van een bestand kun je alleen kiezen welk bestandsformaat je wilt gebruiken, maar verder zijn er geen opties. Ook via Preferences kan ik niets vinden dat met het exporteren te maken heeft.
Zoektochten op Internet leveren tot nu toe niets op. Heeft iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken?