Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeler
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02-2024
Hallo,

Ik wil deze maand nog een gaminglaptop aanschaffen. Mijn max budget is 1100 euro en ik had deze laptop in gedachte (MSI GE60 2OC-015NL).

Ik wil er eigenlijk Battlefield 3 en Skyrim vlekkenloos op kunnen spelen. In de toekomst ook Battlefield 4 en Elder Scrolls Online.

Heeft iemand ervaring met gaminglaptops van MSI in deze serie? Is het een aanrader of kan ik beter voor een ander merk gaan? Alternatieven zijn welkom! Wel graag onder de 3 kilo. Moet er elke dag mee naar de uni sjouwen. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Woeler op 08-07-2013 22:06 ]

Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 22:01
Zelf geen ervaring maar over deze wordt gezegd dat die erg warm wordt en snel leegloopt
http://forum.notebookrevi...2013-owners-lounge-8.html

Ik heb zelf de GE70 besteld die heeft die problemen niet en is ook maar 2,7 kilo. Maar die is dan wel 50 euro boven je budget. Ook is de GE70 met 2 mSata sloten beter uit te breiden in de toekomst.

[ Voor 17% gewijzigd door UltraRebel op 09-07-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeler
UltraRebel schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:38:
Zelf geen ervaring maar over deze wordt gezegd dat die erg warm wordt en snel leegloopt
http://forum.notebookrevi...2013-owners-lounge-8.html

Ik heb zelf de GE70 besteld die heeft die problemen niet en is ook maar 2,7 kilo. Maar die is dan wel 50 euro boven je budget. Ook is de GE70 met 2 mSata sloten beter uit te breiden in de toekomst.
Aha bedankt voor de info. Dat lees ik inderdaad niet graag. Die 50 euro extra kan dan nog wel. Verder ben je tevreden met de GE70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Ik heb de GE60 2OC-NL , ik heb nog geen review van geschreven maar kan wel al een paar dingen zeggen.
Probeer niets anders dan windows 8 op de laptop. Drivers zijn heel moeilijk te vinden en ook in linux geeft vooral de wireless + ethernet problemen.

Windows 7 gaat ook niet 100% maar na wat prusten ben ik toch wel blij.

Grootste nadeel vind ik de wireless kaart (Killer E2200) die suckt buiten windows 8.
Ook heb je echt een msata nodig want de harde schijf is deftig maar niet echt super snel.

Enkele goeie zaken.

+ Scherm, mooi , mat en kan zelf gebruikt worden buiten.
+ Keyboard (is wel niet backlight)
+ Performance (CPU + GPU) is wel krachtig
+ Bouwkwaliteit (maar de dvd zit te los)

- Touchpad , ik kan het maar niet gewoon worden.
- Batterij ! Is echt niet goed, 2/3uur :S

Persoonlijk ben ik wel blij met de laptop maar ik heb mij een andere wireless kaart besteld.
Nu indien ik die heb kan ik er deftig mee werken en zal ik een review maken.

Voorloppig raad ik hem niet 100% aan om iets anders als Windows 8 te draaien (ik ben zelf een linux man :D)

[ Voor 3% gewijzigd door BioHzRd op 10-07-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
Woeler schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:40:
[...]

Aha bedankt voor de info. Dat lees ik inderdaad niet graag. Die 50 euro extra kan dan nog wel. Verder ben je tevreden met de GE70?
Nou heb de laptop nu 1 dag dus kan er nog niet bijzonder veel over zeggen. Scherm en geluid zijn sowieso heel erg goed. Heb de batterij en videokaart nog niet kunnen testen. Ben eerst 2 apart bestelde mSata schijven in raid 0 aan het zetten en windows partitie verplaatsten.

Hiervoor keek ik steeds naar de Lenovo Y500 (en dan degene met GT 650 M in SLI) Maar nu er een betaalbare Laptop kwam met GT 765 en Haswell ben ik daarvoor gegaan. Vind het uiterlijk van Y500 eigenlijk strakker. Maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeler
UltraRebel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Nou heb de laptop nu 1 dag dus kan er nog niet bijzonder veel over zeggen. Scherm en geluid zijn sowieso heel erg goed. Heb de batterij en videokaart nog niet kunnen testen. Ben eerst 2 apart bestelde mSata schijven in raid 0 aan het zetten en windows partitie verplaatsten.

Hiervoor keek ik steeds naar de Lenovo Y500 (en dan degene met GT 650 M in SLI) Maar nu er een betaalbare Laptop kwam met GT 765 en Haswell ben ik daarvoor gegaan. Vind het uiterlijk van Y500 eigenlijk strakker. Maarja.
Ik heb een aantal reviews gelezen over de GE70 en mensen zijn er over het algemeen zeer tevreden over. Ik denk dat ik dan wel maar ff 150 erbij spaar want dan koop ik de versie met de SSD erin.

Maar hij wordt voor jouw gevoel niet te heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
Vanmorgen is het gelukt om SSD in Raid 0 te zetten (2x 256Gb Crucial M4) Nu is Steam Library aan het downloaden en kan morgen avond pas wat spellen spelen. Zal t even laten weten hoe warm die werkelijk wordt en hoe het aanvoelt.
Pagina: 1