[V&A] Meer gegevens tweaker brian997

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefkade
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 15:51
Ondanks heb ik in de vraag en aanbod sectie een bod gedaan op een Windows 7 pakket. Uiteindelijk reageerde de aanbieder dat ik het pakket kon ophalen voor de prijs die we afspraken. Aanbieder woonde te ver weg dus besloten we tot opsturen met een kleine bijdrage van mijn kant.

De discussie is nog in mijn berichtenverkeer te vinden.

Uiteindelijk heb ik op 1 juli 37.50 euro overgemaakt en hierna werd het stil.

Aanbieder reageert niet meer op DM's. Inmiddels is er een tweede tweaker die een slechte review heeft geschreven. Wellicht heeft deze dezelfde ervaring.

Mijn vraag: graag zou ik meer gegevens willen hebben van deze gebruiker brian997, zoals een mailadres waarop ik hem nogmaals kan proberen te bereiken. Uiteraard mag tweakers dit ook voor mij doen om zeker te weten dat dit op een juiste wijze zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is iets voor V&A, die zijn al met deze user bezig. Ik verplaats het topic naar het juiste forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is gisteren door de gebruiker aangegeven dat zaken op de post gaan. Laat even weten of je inderdaad wat ontvangt morgen of overmorgen.