Ik heb een TomTom XL Classic Series Western Europe cadeau gekregen. Hij zat nieuw in de verpakking. Op de achterkant van het doosje staat: 'Garantie op de meest recente kaart: als er binnen 30 dagen na het eerste gebruik een nieuwe kaart voor je navigatiesysteem beschikbaar is, kun je die kaart eenmalig gratis downloaden. Mogelijk zijn "kaartzones" van toepassing. Dit houdt in dat je een deel van de kaart tegelijk op je navigatiesysteem kunt gebruiken (ga voor meer informatie naar www.tomtom.com/mapzones).
Nu heb ik hem aangesloten op de computer, TomTom Home geinstalleerd, TomTom Home geeft aan dat er een nieuwe kaart beschikbaar is, maar als ik die wil installeren moet ik gewoon betalen. Er zijn meerdere opties, zo kan je ook gelijk een heel jaar kaart updates krijgen, of zelfs nog langer, maar de gratis optie ontbreekt...
Iemand enig idee? Ik heb al gezocht, ook op Google maar ik kan het nergens vinden.
Nu heb ik hem aangesloten op de computer, TomTom Home geinstalleerd, TomTom Home geeft aan dat er een nieuwe kaart beschikbaar is, maar als ik die wil installeren moet ik gewoon betalen. Er zijn meerdere opties, zo kan je ook gelijk een heel jaar kaart updates krijgen, of zelfs nog langer, maar de gratis optie ontbreekt...
Iemand enig idee? Ik heb al gezocht, ook op Google maar ik kan het nergens vinden.