Monaco en w2k

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik probeer Monaco Racing simulator 2 te installeren van Ubisoft. Heb de originele cd. Na het installeren (wat goed gaat) op w2k en ik wil het starten zegt hij dat ik de CD-rom erin moet doen en sluit hij af.... Dit probleem had ik niet onder w98. Heeft iemand dit spel draaiend onder W2K?

Verwijderd

Heb geen antwoord maar wel het zelfde probleem met Colin McRae Rally 2 :( Dus als iemand wel een zinnig antwoord heeft, graag.

Doe bijna nooit spelletjes en ben daarom win2k gaan gebruiken. Alleen werkt daar NHL2001 niet en dat was nou net mijn soort spel. Nu werkt dit rally spel ook al niet :( Precies hetzelfde probleem :?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Kan het zijn dat je een DVD speler hebt ipv CDROM? Ik heb dit zelf gehad met enige orignele games onder Win2K (hoewel ik nu geen Win2K meer draai) .. onder Win9x nooit.

Download anders een no-cd patch van GameCopyWorld?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb hem inderdaad eerst van een DVD speler geinstallerd, daarna vanuit mijn brander.... werken dus allebei niet.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Als het installeren wel werkt dan zou ik gewoon ff patch van http://www.gamecopyworld.com plukken.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)