Hallo,
Net account aangemaakt meteen een topic geopend. Ik heb een standaard computer namelijk de Hp p6260nl.
Hier is de link naar deze pc op tweakers:
pricewatch: HP Pavilion p6260nl (VS180AA)
Ik wil mijn pc dus upgraden en erachter proberen te komen in hoeverre dit mogelijk is. Ik heb mijn huidige computer al ruim 3 jaar. Ik ben van plan om een gtx 760 te kopen, maar ik weet niet of mijn voeding hier sterk genoeg voor is en of het ondersteund word door mijn moederbord. Verder wil ik een nieuwe harde schijf erbij kopen omdat de huidige vol is met eventueel een SSD erbij. Met mijn processor ben ik tevreden, het liefst hou ik deze. Verder vind ik dat ik te weinig werkgeheugen heb (6gb) Hiermee wil ik richting de 16 gaan. De kast wil ik ook houden dus alles moet wel passen.
Specs:
CPU-type Intel Core i7 860
Geheugengrootte 6GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Moederbordchipset Intel P55
Hardeschijf bus SATA-300
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Videochip GeForce GT230
Opslag
Opslagcapaciteit 1TB
Verbindingen
Video uit D-Sub (VGA), DVI-I, HDMI
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 8x USB 2.0
Overige specificaties
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Kleuren Zwart
Desktop exta's Cardreader
Mijn vraag is dus wat voor voeding heb ik nodig om dit alles te ondersteunen? Moet ik andere koeling erin zetten ventilators ofzo om alles niet te warm te laten worden? Zou het passen? Uiteindelijk wil ik dus sowieso de gtx 760, 1TB harde schijf erbij,(misschien kleine) SSD, 16GB werkgeheugen van corsair ofzo.
Net account aangemaakt meteen een topic geopend. Ik heb een standaard computer namelijk de Hp p6260nl.
Hier is de link naar deze pc op tweakers:
pricewatch: HP Pavilion p6260nl (VS180AA)
Ik wil mijn pc dus upgraden en erachter proberen te komen in hoeverre dit mogelijk is. Ik heb mijn huidige computer al ruim 3 jaar. Ik ben van plan om een gtx 760 te kopen, maar ik weet niet of mijn voeding hier sterk genoeg voor is en of het ondersteund word door mijn moederbord. Verder wil ik een nieuwe harde schijf erbij kopen omdat de huidige vol is met eventueel een SSD erbij. Met mijn processor ben ik tevreden, het liefst hou ik deze. Verder vind ik dat ik te weinig werkgeheugen heb (6gb) Hiermee wil ik richting de 16 gaan. De kast wil ik ook houden dus alles moet wel passen.
Specs:
CPU-type Intel Core i7 860
Geheugengrootte 6GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Moederbordchipset Intel P55
Hardeschijf bus SATA-300
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Videochip GeForce GT230
Opslag
Opslagcapaciteit 1TB
Verbindingen
Video uit D-Sub (VGA), DVI-I, HDMI
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 8x USB 2.0
Overige specificaties
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Kleuren Zwart
Desktop exta's Cardreader
Mijn vraag is dus wat voor voeding heb ik nodig om dit alles te ondersteunen? Moet ik andere koeling erin zetten ventilators ofzo om alles niet te warm te laten worden? Zou het passen? Uiteindelijk wil ik dus sowieso de gtx 760, 1TB harde schijf erbij,(misschien kleine) SSD, 16GB werkgeheugen van corsair ofzo.