Ik heb op mijn werk sinds kort een nieuwe computer op een van mijn werkplekken, als ik daar een gestreamed filmpje wil bekijken krijg ik 90% kans op het volgende:

Getest op andere website die ik ken:

Vreemd genoeg lijkt het at-random dit te gaan en op al mijn andere werkplekken heb ik hier geen last van.
De ict servicedesk op mijn werk heeft hier geen oplossing voor. Als zij inloggen en op afstand meekijken zien zij een zwarte speler en geen mooie regenboog en als een filmpje het mysterieus ineens wel doet dan zien zij hem ook.
Het betreft Windows 7/2008(R2) met internet explorer 8 op een Virtual Desktop met Medium client als endpoint...en het volgende heb ik al geprobeerd.
Ik heb de compatibileitsweergave ingeschakeld.
Ik heb alle invoegtoepassingen uitgeschakeld.
Cashe en geschiedenis geleegd.
Hardware versnelling uitgeschakeld.
Toestemming gegeven onbeperk gegevens op te mogen slaan.
Iemand andere suggesties of bekent met dit verschijnsel??
edit: geluid doet het wel gewoon
edit2: in de tijdsweerwave laat hij de miniatuur weergave wel normaal zien.

Getest op andere website die ik ken:

Vreemd genoeg lijkt het at-random dit te gaan en op al mijn andere werkplekken heb ik hier geen last van.
De ict servicedesk op mijn werk heeft hier geen oplossing voor. Als zij inloggen en op afstand meekijken zien zij een zwarte speler en geen mooie regenboog en als een filmpje het mysterieus ineens wel doet dan zien zij hem ook.
Het betreft Windows 7/2008(R2) met internet explorer 8 op een Virtual Desktop met Medium client als endpoint...en het volgende heb ik al geprobeerd.
Ik heb de compatibileitsweergave ingeschakeld.
Ik heb alle invoegtoepassingen uitgeschakeld.
Cashe en geschiedenis geleegd.
Hardware versnelling uitgeschakeld.
Toestemming gegeven onbeperk gegevens op te mogen slaan.
Iemand andere suggesties of bekent met dit verschijnsel??
edit: geluid doet het wel gewoon
edit2: in de tijdsweerwave laat hij de miniatuur weergave wel normaal zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 17:26 ]