Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buymeball
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Hallo,

Ik heb sinds gister avond een klein probleempje, mij lieftallige hond.
Heeft mij afstandsbediening van de Harman&kardon HS200 kapot gebeten.

Nu ben ik opzoek geweest naar een nieuw afstandsbediening maar die kosten ruim 75 euro.
Dit vindt ik beetje veel als je ook een universele kan kopen voor dat bedrag. Ik ben naar de lokale elektronica winkel geweest maar die komen meteen weer aanzetten met een afstandsbedieningen van 150 euro. Waar van ze niet zeker weten als die werkt.

Heeft misschien iemand een idee als bv een logitech harmony een Harman& kardon hs200 ondersteund want kan bij Logitech niks vinden kwa ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja, Harmony werkt prima met H/K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buymeball
bram1984 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:25:
Ja, Harmony werkt prima met H/K.
Maakt het ook uit welke afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 12:09
Via http://www.logitech.com/harmony/components kun je in de database van alle ondersteunde apparaten neuzen.

Ik acht de kans dat H/K wordt ondersteund, zeker een recent ding als de hs200, echter zo goed als 100%.
Sterker nog, net ingevoerd voor je en jawel: geen probleem.

En inderdaad: de lijst van ondersteunde apparaten is voor alle Harmony's gelijk. De features per afstandbediening verschillen uiteraard wel, evenals de prijzen. Maar dat had je vast zelf al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Overigens had HK voorheen zelf ook een universele afstandsbediening die vele malen beter en lekkerder werkte dan die Logitech-spullen, zie die echter niet meer terug op de site van HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
migchiell schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:22:
Overigens had HK voorheen zelf ook een universele afstandsbediening die vele malen beter en lekkerder werkte dan die Logitech-spullen, zie die echter niet meer terug op de site van HK.
Bedoel je de TC30?

Dat was namelijke gewoon een Harmony met een luxer uiterlijk en matige software erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Tekielja schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:25:
[...]

Bedoel je de TC30?

Dat was namelijke gewoon een Harmony met een luxer uiterlijk en matige software erbij.
Die bedoel ik idd... was een soort kruising tussen verschillende Harmony-modellen (met features van duurdere modellen) en de software... zo crap als wat Logitech erbij levert (misschien is t sterk verbeterd, de laatste jaren) was het zeker niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buymeball
Klopt die had ik ook al opgezocht, zojuist een Philips prestigo mogen lenen van de lokale Electro zaak. Deze deed helaas niet. Dan gaan we maar voor een Harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492475

Voor zulke prijzen ging ik op zoek naar een mooi beo5 exemplaar.Deze kan je ook prima met elk willekeurig apparaat laten werken .Nieuwe xml file er op en draaien maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:16
migchiell schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:22:
Dat was een TC30, heb ik gehad en de software was absolute troep. Echter de database was direct van harmony. Sterker nog op laatst kreeg je bij het inloggen gewoon de logitech interface.

Echter vroeger had ik Philips SBCRU885 beste ooit. Onverwoestbaar kon alles aanleren, echter ooit van het balkon 5 hoog op straat gevallen.

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/large/055863.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Pssst

Deze werkt perfect en is niet duur ;)

(spreek uit dezelfde ervaring maar dan met een HK avr 130)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buymeball
Humma Kavula schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:40:
Pssst

Deze werkt perfect en is niet duur ;)

(spreek uit dezelfde ervaring maar dan met een HK avr 130)
bedankt, maar dan ga ik meteen voor eentje met touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Doe het dan goed ja en haal een Touch. Waanzinnig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buymeball
bram1984 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:24:
Doe het dan goed ja en haal een Touch. Waanzinnig ding.
Mocht van een andere lokale tv winkel, Logitech harmony 650 1 dag testen. Om te kijken als deze wel de HS200 ondersteund. Toevallig is dit het geval. En kom de Touch morgen binnen. Dus dan is alles opgelost.
Pagina: 1