Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goedkope Nike schoenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 749 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Hey guys,

Ik ben opzoek naar goedkope(re) Nike schoenen.
Ik heb ergens gelezen dat Nike schoenen in o.a. Amerika erg goedkoop zijn, terwijl je hier in Nederland al gauw €120,- euro voor deze schoenen betaald.

Heeft iemand ooit Nike schoenen uit het buitenland besteld, en zo ja, waar?
Bedankt! :)

An  a day keeps the doctor away. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:01

-tom-562

Oliesjeik

Over welke Nikes hebben we het? Want ik zie ook genoeg Nikes voor een paar tientjes in Nederland?
Met import heffingen e.d. erbij kom je denk ik al gauw aan de Nederlandse prijs?

Vaak heeft Zalando goede aanbiedingen.

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:10
America is vrijwel altijd stukken goedkoper, maar dankzij btw en verzendkosten niet waard om te bestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Kijk eens bij scapino, wehkamp, van haren... Daar vind je Nike's voor 4 tientjes.

Eyyyy macarena !! \o/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

SF is niet bedoeld voor boodschappenlijstjes. Verder wordt er van een topicstarter wel wat meer eigen inzet verwacht, inclusief het opzoeken van invoerrechten enz.

Vandaar een slotje :)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True