Vraag system recovery (systeem herstellen)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superky
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 00:22
Hey,

Graag wil ik Windows 7 gaan herstellen, maar dit lukt me niet omdat mijn muis en toetsenbord tijdens het herstellen het niet meer doen :? Ik heb een foto gemaakt op welk moment dat gebeurt. Hier is een afbeelding:
Link: http://i.imgur.com/7gqLNmy.jpg

Ik heb al mijn muis en toetsenbord uit mijn usb poort getrokken en hun ergens anders erin gedaan, maar dat werkt ook niet :?

Ook had ik meerdere malen geprobeerd om Windows recovery uit te voeren maar telkens wanneer ik op het bovenstaande scherm terecht kom, dan doen mijn muis en toetsenbord het niet meer. Kan iemand me helpen ;( ?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Groet,

superky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Heb je toevallig nog een PS2 keybord liggen, om het daar e.v.t mee te proberen? zo ja, gebeurt dit dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superky
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 00:22
zekerpixels schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:12:
Heb je toevallig nog een PS2 keybord liggen, om het daar e.v.t mee te proberen? zo ja, gebeurt dit dan nog?
Nee helaas niet. Maar ik heb wel al Windows 8 (legaal) klaar staan, alleen wil ik graag blijven bij Windows 7. Heeft u misschien nog een andere oplossing :)?

[ Voor 6% gewijzigd door superky op 08-07-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:49
Heb je niet in je BIOS een optie voor USB Legacy devices welke je aan dient te zetten? Vroeger kwam je dat nog wel eens tegen (hoewel ik dit zelf al zeker 10 jaar niet meer tegengekomen ben, althans dat het standaard uit staat)