[pricewatch/feat] Throw ratio bij beamers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Beste devvers,

Is het mogelijk om een filter in de pricewatch van de beamers voor de throw ratio? Door de short-throw beamers en projectoren voor grote afstand maakt het behoorlijk verschil wat de throw ratio van een beamer is. Zo heb ik al een aantal keren beamer voor beamer welke aan de overige eissen voldeden moeten nazoeken op andere sites om de throw ratio te achterhalen.

Omdat dit eigenlijk bij iedere beamer wel belangrijk is denk ik dat ik niet de enige ben wie behoefte heeft aan een filter voor de throw ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik denk dat ik heb gevonden hoe we dit kunnen berekenen: http://www.bambooav.com/t...row-ratios-explained.html, ofwel minimale (of maximale) projectiebreedte delen door de minimale (of maximale) afstand. Voor de pricewatch: BenQ W1070, is dat minimaal 40 inch bij een minimale afstand van 1.01meter. Voor 40" bij een verhouding van 16:9 geldt een breedte van ongeveer 34,86", ofwel 88.54cm. Nu delen we de afstand door de breedte (dus 101/88.54), krijgen we 1.14, dus een throw ratio van 1:1.14.

Doe ik het zo goed of heb ik het helemaal verkeerd begrepen? :)