Toon posts:

Nieuw geheugen voor een Packard Bell easynote argo c

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Even een vraag!
Voor een laptop van 5 jaar oud wil ik nieuw geheugen plaatsen.
Geheugen functioneert niet meer en loopt vaak vast.

Alleen heb ik geen idee waar ik op moet letten bij de aanschaf van nieuw geheugen voor een laptop.

Kan iemand mij daarin advies geven?

bvd!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
Maak de laptop open en lees welk type ram er op de sticker staat. Duik vervolgens de pricewatch in en zoek op SODIMM (laptop geheugen) naar een match.

Via een google zie ik SODIMM PC2-4200 (DDR2-533) maar check het even voor de zekerheid.

Ik zou voor het merk kingston gaan gewoon een algemeen bekend merk.
De max is 2GB per reepje geheugen zie ik in pricewatch.

[ Voor 44% gewijzigd door JT888 op 08-07-2013 14:27 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen vraag is voor GoT te simpel, maar we verwachten wel dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je hier een topic post.

In dit geval staat bovenaan het subforum al dit bericht:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Niet gelezen he? :o

Vragen wat te kopen horen in de aankoopadviessubfora. Maar ook daar verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat, en als je een topic opent dat je duidelijk laat zien waar je gezocht hebt en wat je vond (links!) en vervolgens waar je twijfelt/vastloopt. Vragen zonder die info voldoen niet aan de eisen die we qua inzet stellen dus gaan ze dicht.

Move PMG -> CAA en gelijk op slot.

Tip: kijk in de PMG FAQ en de RAM FAQ, daar staat waar je op moet letten. Als je dan op zoek gegaan bent mag je in CAA een topic openen met je vondsten tot nu toe en vraag om advies - als dat nog nodig is.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.