Filmpje BlackBerry Q10

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Kleine tip voor het filmpje op de eerste pagina van de BlackBerry Q10 review: reviews: BlackBerry Q10: unieke smartphone, maar te duur

Ik zou een filmpje nooit beginnen met "Deze telefoon...", leuk dat het artikel wel duidelijk maakt waarover er gesproken wordt; maar ik vind de aanvang een beetje onduidelijk op deze manier, hierdoor heeft het filmpje een wat vreemde start, terwijl Arnoud het anders altijd (naar mijn mening) juist zo goed doet!

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
Ik denk dat je het anders geïnterpreteerd hebt: Arnoud zegt "Deze telefoon..." om de spanning lichtelijk op te bouwen in zijn introductie.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
JeffreyvMaurik schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:49:
Ik denk dat je het anders geïnterpreteerd hebt: Arnoud zegt "Deze telefoon..." om de spanning lichtelijk op te bouwen in zijn introductie.
Het is dat ik als user de review aanklik en dan _vermoed_ dat het filmpje over de BlackBerry gaat, maar dat wil niet per sé ook betekenen dat er alleen en als eerste over de telefoon gesproken wordt. En dan beginnen met "Deze telefoon" zegt dan gewoon érg weinig en bouwt dan ook zeker niets aan 'spanning' op met de intro.

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2013 19:56 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CptChaos schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:45:
Het is dat ik als user de review aanklik en dan _vermoed_ dat het filmpje over de BlackBerry gaat, maar dat wil niet per sé ook betekenen dat er alleen en als eerste over de telefoon gesproken wordt. En dan beginnen met "Deze telefoon" zegt dan gewoon érg weinig.
Het lijkt me sterk dat ze het in een filmpje van de Q10 primair hebben over een auto ofzo... :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
DennusB schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:47:
Het lijkt me sterk dat ze het in een filmpje van de Q10 primair hebben over een auto ofzo... :?
Nee, maar wellicht wel een vergelijking trekken met andere concurrerende telefoons? Jij vergelijkt nu appels met peren.

Edit:
Om bij jouw auto's te blijven: In TopGear zal men vast ook niet beginnen met 'Deze auto...' out of the blue.
Het is imo een beetje introductieloos.

[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2013 19:55 ]

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CptChaos schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:49:
[...]
Nee, maar wellicht wel een vergelijking trekken met andere concurrerende telefoons? Jij vergelijkt nu appels met peren.

Edit:
Om bij jouw auto's te blijven: In TopGear zal men vast ook niet beginnen met 'Deze auto...' out of the blue.
Het is imo een beetje introductieloos.
Ehm, er staat heel groot "Blackberry" op de achtergrond, en binnen 20 seconden valt het volledige type-nummer 8)7

Edit: Ook bij Top Gear beginnen ze wel eens met "deze auto" (oid... ) als de intro duidelijk is waarover ze het gaan hebben... Ooit de show wel eens gezien? :X

[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 09-07-2013 20:34 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
In het filmpje word ook de website van Tweakers weergegeven, is dat de nieuwe mobiele website?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PMfhxO6.png

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
Dat is het responsive design waar we al een tijdje aan werken :)
Pagina: 1