Hallo,
Ik heb gister mijn PC ge-upgrade met een MSI z87 gd65 Moederbord, een i5-4670K en 8gb Kingston Ram. Sindsdien tabt iets mij de hele tijd automatisch uit verschillende full screen games.
het lijkt er op dat er iets van de nieuw geïnstalleerde software die ik bij het moederbord kreeg dit veroorzaakt. Maar na het afsluiten van alle nieuwe processen die ik kon vinden in de task manager blijft dit probleem.
Weet iemand toevallig hoe ik uit kan vinden wat mij elke keer uit de game tabt?
Specs:
-Windows 8 64bit.
-MSI z87 GD65
-i5-4670K
-2x4GB ddr3
-AMD CLUB3D 6950 1GB
Games waarbij dit geconstateerd is:
-Planet side 2
-Supreme Commander FA
Ik heb Windows niet opnieuw geïnstalleerd, maar met driversweeper de oude drivers verwijderd. En nieuwe er overheen gezet.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.
Ik heb gister mijn PC ge-upgrade met een MSI z87 gd65 Moederbord, een i5-4670K en 8gb Kingston Ram. Sindsdien tabt iets mij de hele tijd automatisch uit verschillende full screen games.
het lijkt er op dat er iets van de nieuw geïnstalleerde software die ik bij het moederbord kreeg dit veroorzaakt. Maar na het afsluiten van alle nieuwe processen die ik kon vinden in de task manager blijft dit probleem.
Weet iemand toevallig hoe ik uit kan vinden wat mij elke keer uit de game tabt?
Specs:
-Windows 8 64bit.
-MSI z87 GD65
-i5-4670K
-2x4GB ddr3
-AMD CLUB3D 6950 1GB
Games waarbij dit geconstateerd is:
-Planet side 2
-Supreme Commander FA
Ik heb Windows niet opnieuw geïnstalleerd, maar met driversweeper de oude drivers verwijderd. En nieuwe er overheen gezet.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.