Momenteel ''studeer'' ik bedrijfskunde. Ik heb mijn P zo goed als binnen. Echter vind ik de opleiding niet leuk en ga ik denk ik op mijn bek in het 2e jaar omdat ik economie moeilijk vind. Ik heb geen achtergrond met economie. In het 2e jaar komen meer economische vakken. Ik heb deze studie gekozen omdat ik had verwacht dat er MEER management naar voren kwam. Helaas niet.
Overstappen naar een opleiding is de optie die ik nu overweeg. Ik google veel en ik vind veel dingen leuk.
Ik ben erg goed in recht anderzijds vind ik computers erg leuk maar heb er óók geen ervaring mee ( geen mbo-ICT bijvoorbeeld).
Nu vraag ik aan jullie- vooral degene die informatica doet- hoe de opleiding is en of er ook economie in voor komt, of je ervaring met programmeren nodig hebt en / of de docenten echt goed betrokken zijn zodat je je geen nummer voelt.( per school verschillend uiteraard )
Vriendelijk bedankt. Ondertussen google ik even verder!
Overstappen naar een opleiding is de optie die ik nu overweeg. Ik google veel en ik vind veel dingen leuk.
Ik ben erg goed in recht anderzijds vind ik computers erg leuk maar heb er óók geen ervaring mee ( geen mbo-ICT bijvoorbeeld).
Nu vraag ik aan jullie- vooral degene die informatica doet- hoe de opleiding is en of er ook economie in voor komt, of je ervaring met programmeren nodig hebt en / of de docenten echt goed betrokken zijn zodat je je geen nummer voelt.( per school verschillend uiteraard )
Vriendelijk bedankt. Ondertussen google ik even verder!
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''