Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electric Vibes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-08 11:00
Hallo,

Ik heb voor het eerst een android, en ik kan even niet vinden hoe ik een bepaald menu'tje aan kan passen. Ik heb de manual en google al geraadpleegd, maar het probleem is dat ik niet weet hoe het menu heet. Dus heb ik er even een screenshot van gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6nvwgp.jpg
dit krijg je dus te zien als je de middelste (home?) button aangeraakt houdt. dan komt dus dat ronde menu onderaan tevoorschijn met dat witte google logo. hoe pas je dit menu aan?
waarschijnlijk is het heel simpel maar zie ik het gewoon even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Icoontjes er in slepen?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electric Vibes
lijkt niet te werken, je ziet het menu ook niet als je icoontjes aan het slepen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:32

Fiber

Beaches are for storming.

De 'Home' knop lang indrukken geeft normaal gesproken de 6 of 8 laatst gebruikte apps te zien. Dat gaat automatisch en valt dus niet aan te passen. Dat is bedoeld om snel van app te kunnen wisselen. Beetje als Alt Tab op een (Windows) computer.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fiber schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:11:
De 'Home' knop lang indrukken geeft normaal gesproken de 6 of 8 laatst gebruikte apps te zien. Dat gaat automatisch en valt dus niet aan te passen. Dat is bedoeld om snel van app te kunnen wisselen. Beetje als Alt Tab op een (Windows) computer.
Nee dat is de knop ernaast. Dit is voor de Google Now. Dit kun je volgens mij niet wijzigen.

Samsung doet verkeerd en volgens mij HTC ook met de One? Al weet ik dat niet zeker.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Dit kan je niet aanpassen! Dit is google now, als je omhoog sleept start Google Now. Multitasken gaat nu met de rechterknop! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electric Vibes
beetje nutteloze knop dan. weet je het zeker? het gaat om een motorola razr hd overigs, met android 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Electric Vibes schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:15:
beetje nutteloze knop dan. weet je het zeker? het gaat om een motorola razr hd overigs, met android 4.1.2
Niet nutteloos. Swipe omhoog en je komt in Google Now.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die mogelijkheid zit voor zover ik weet idd niet in het Google Now-menu, maar je kan wel andere varianten gebruiken:
http://www.androidpolice....-and-it-smells-fantastic/
Google Play: Pie Control

Fiber schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:11:
Sinds de latere versies van Android niet meer.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electric Vibes
bedankt voor de suggestie. maar ik heb nog garantie dus voor mij nog maar even geen custom ROMs, en die app voegt gewoon een extra menu toe.
Touchdomex schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:16:
[...]

Niet nutteloos. Swipe omhoog en je komt in Google Now.
niet helemaal nutteloos dan, maar wel onhandig, je moet die knop eerst ingeklik houden, en dan omhoog draggen om google now te openen. het ziet er ook uit als een menu waar je extra icoontjes aan zou moeten kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 23:08
Met een alternatieve launcher zoals Apex Launcher kan je denk ik wel instellen wat er moet gebeuren wanneer je op de homeknop drukt (je kan wel geen extra menutje voor icoontjes toevoegen, denk ik)

Correct me if I'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:26
Thmz159 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:00:
Met een alternatieve launcher zoals Apex Launcher kan je denk ik wel instellen wat er moet gebeuren wanneer je op de homeknop drukt (je kan wel geen extra menutje voor icoontjes toevoegen, denk ik)

Correct me if I'm wrong :)
Je kan wel iets instellen ja, maar niet dat mooie Google Now 'wiel' met je eigen shortcuts.
Pagina: 1