Dit is echt vreemd hoor. Ik heb mijn PIII 500 vervangen door een 1000
Mhz
en opeens heb ik in het menu van UT kortstondige flikkeringen en in het spel kan ik of door muren heen kijken of de textures "verschuiven" binnen het blok. HELP ME ik kan niet zonder UT! Heb een ASUS P3V133 + PIII 1000 + 128MB + GeForce 2 GTS (V7700).
WTF is wrong?
Heb al veel instellingen/drivers/her-installaties geprobeerd maar tevergeefs. Ook in Open-GL trouwens.
Laatste direct x versie al geinstalleert?
jep directX8a laatste ASUS drivers/detonator drivers, laatste via 4-in-1 drivers.
Het heeft iets met die upgrade te maken denk ik. Dus hogere fps ofzoiets?
Het heeft iets met die upgrade te maken denk ik. Dus hogere fps ofzoiets?
[zeikmodus]Op dinsdag 05 juni 2001 10:46 schreef wiekski het volgende:
Dit is echt vreemd hoor. Ik heb mijn PIII 500 vervangen door een 1000Ghz
1000Ghz?!?!?!?!
[/zeikmodus]
Verwijderd
tssss kunnen ze in de toekomst nog niet eens UT fatsoenlijk installeren?Op dinsdag 05 juni 2001 11:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[zeikmodus]
1000Ghz?!?!?!?!
[/zeikmodus]
Verwijderd
Sommige mensen hebben problemen met een Asus moederbord in combinatie met je Asus videokaart (7700).
Maar dit lost je probleem niet op. Welke drivers heb je geinstalleerd? nVidia detonators, officiële Asus drivers, bèta's?
En heb je nadat je je processor in je bakkie heb gedaan al een X geformatteerd, en daarna gekeken hoe UT het doet? Is die 1000 MHz PIII overgeklokt? Dit kan namelijk ook de oorzaak van het probleem zijn, omdat UT gevoelig is voor "overgeklokte onderdelen" in je PC. (die vreet ie op
)
Maar dit lost je probleem niet op. Welke drivers heb je geinstalleerd? nVidia detonators, officiële Asus drivers, bèta's?
En heb je nadat je je processor in je bakkie heb gedaan al een X geformatteerd, en daarna gekeken hoe UT het doet? Is die 1000 MHz PIII overgeklokt? Dit kan namelijk ook de oorzaak van het probleem zijn, omdat UT gevoelig is voor "overgeklokte onderdelen" in je PC. (die vreet ie op
Nope hij is niet overgeklokt. Ik heb een schone win98se installatie en meedere drivers geprobeerd. Ik heb wel een keer gehad dat ie er na 30 min uit vloog en opnieuw opstartte??
Ik heb precies zo'n zelfde probleem in Day of Defeat (Multiplayer Half-Life Mod). alleen bij mij deed ie het alleen van grote afstand, me vrienden vonden dit niet echt leuk op Lan-party's, ik uiteraard wel!! echt ultieme humor om te zien hoe iemand reageert als hij denkt dat ie perfect verstopt zit en dan als ie heel voorzichtig om het hoekkie kijkt meteen een kogel door z'n hoofd krijgt
. Ik zoek nog steeds naar een oplossing (is wel zo eerlijk) maar nog steeds niets gevonden!
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik heb een soortgelijk probleem -- alleen worden de textures bij mij niet doorzichtig, maar gifgroen. (Wel lekker trippen, als je door een level rent).. en alleen als je onder een bepaalde hoek naar iets kijkt.
Ook die flikkeringen heb ik soms wel, en soms niet. (Ik zie het ondertussen al niet meer..)
Asus MB, Asus V7700 kaart, 1Ghz Dondervogel.. misschien gewoon een foute combinatie?
Ook die flikkeringen heb ik soms wel, en soms niet. (Ik zie het ondertussen al niet meer..)
Asus MB, Asus V7700 kaart, 1Ghz Dondervogel.. misschien gewoon een foute combinatie?
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Misschien heeft een van jullie twee hier toevallig iets aan: ik had ongeveer hetzelfde probleem en heb echt alles uitgeprobeerd. Uiteindelijk bleek het aan de software van mijn Gravis Gamepad Pro te liggen, Gravis Xperience. Mocht je dat hebben draaien, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk daaraan. Mijn oplossing is om gewoon in de Gaming Options de gamepad te verwijderen. Als ik een spel start waar ik de pad voor gebruik, schakel ik hem gewoon ff in. Beetje vervelend, maar ik kan wel weer alles spelen zoals het bedoeld is 
Maar ook als je geen Gravis shit hebt, kan het dus best zijn dat je bepaalde software hebt waar je niet eens bij stilstaat, die de verstoring veroorzaakt. Hier trouwens ook AMD 1 THz
Maar ook als je geen Gravis shit hebt, kan het dus best zijn dat je bepaalde software hebt waar je niet eens bij stilstaat, die de verstoring veroorzaakt. Hier trouwens ook AMD 1 THz
Pagina: 1