Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vakantiespeakers met bass (voor zover mogelijk)

Pagina: 1
Acties:

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 20:41

HetGezegde

Yes, you can!

Topicstarter
Mede-tweakers,

De titel zegt het eigenlijk al; ik ben opzoek naar een (of twee aan elkaar te koppelen) speakersysteempjes voor op vakantie in ons appartement en op het strand.
Hij moet wel (voor zover mogelijk) lage tonen kunnen weergeven. Het liefst niet op batterijen, maar een accu voor ongeveer 6+ uur. Heb een budget van 70 euro. Als het wat meer is (en dan echt max 100 euro), geeft t mij ook niet, wanneer het product echt beter is :P

Heb al wat rond gekeken en kom op de volgende speakers uit. Kan er wel wat over vinden, maar het blijft bij een review of 2, helaas. Misschien dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft?
De x-mini 2 is een veel verkochte speaker, maar hoe zit het met de lage(re) tonen??
Verder zijn er ook nog de Divoom iTour Rock, Divoom Bluetone, Boston Acoustics Soundware XS 1.0, Omnitronic DX met erg veel vermogen, Magnat Monitor Supreme Centre met meerdere speakers (2.1?) en de Edifier BoomBox...
Kortom, ik zie door de bomen het bos niet meer... 8)7

Ophelderingen, tips en adviezen zijn van harte welkom!!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor goede lage tonen heb je een grote speaker nodig.
Maar als ik jou was zou ik eens naar een iPod dock kijken. Ik heb zelf een Altec Lansing en die klinkt prima. Vrien van me heeft een Bose en die klinkt nog veel beter, ook in het laag, maar dan praat je wel over een apparaat van 300 euro ;)

Simpele 2.1 speakersetjes zul je weinig met accu vinden. Die zijn nl gemaakt voor desktop pc's en die draaien eigenlijk nooit op een accu ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zelf bouwen?
Check anders het kratradio topic eens :Y

Wise enough to play the fool

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Da's idd een hele goede suggestie :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)