Toon posts:

Deinstalleren Zenworks van Novell 5 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik Zenworks kan deinstalleren van een Novell 5 SBS server en van de workstations. Ik krijg namelijk foutmeldingen bij het opstarten van mijn werkstations.

Application Explorer can't open zenapp32.dll.

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
van je server de-installeren is voor deze melding denk ik niet nodig: het is de client die niet helemaal klopt.
Probeer de client te herinstalleren. Als je ZEN absoluut niet wilt gebruiken (ik zou niet weten waarom, want het is een erg goed product) en je wilt hiermee dus ook geen policies forceren: doe dan een Novell client install zonder workstation manager.
#

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

backup maken en dan een format? :) werkt altijd nog het beste.

Verwijderd

Als je dan toch van je ZEN af wil dan kan je net zo goed de verwijzing weghalen die je NAL explorer oproept. (Het zij in de policy, het zij in het loginscript)

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:13
Probeer eens om de novell client opnieuw te installeren.
Eerst netware client verwijderen d.m.v. Netwerk controlpanel en hierna het bestand unc32.exe (zit bij de client) runnen om alle verdere rommel eraf te krijgen.
Hierna Novell client erop en je bent als het goed is klaar

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Of kijken of zenapp32.dll wel op de client staat ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:13
Op woensdag 06 juni 2001 08:59 schreef Koffie het volgende:
Of kijken of zenapp32.dll wel op de client staat ;)
Neeee, dat is te makkelijk ;)

Verwijderd

Zit het niet in de NAL, wij hadden namelijk altijd ook een HELE irritante foutmelding op ons netwerk, die haast niet te tracen was. Bleek later een irri vinkje te zijn voor een force-run in een app.

Kweenie of het daar aan ligt. T'is maar een idee.
Pagina: 1