Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Datumbereik omdraaien (suggestie)

Pagina: 1
Acties:

• TimmiX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 09:24
Kleine suggestie. Bij het nieuwsoverzicht is er de mogelijkheid om te filteren op datum.

Dit werkt helemaal prima, maar voor mijn gevoel moeten de waarden andersom?
Nu is het: vanaf 28-11-1998 tot 07-07-2013 waarbij er dus uit wordt gegaan de datum in het verleden tot de datum van nu (oplopend). Dit is alleen andersom dan in het overzicht, waarbij het nieuwste bericht bovenaan staat en je dus aflopend telt. Dit is een beetje in strijd met elkaar.

Zou het niet logischer zijn om dit om te draaien? Uitgaan van nieuwe berichten en dan 'het archief verder induiken' .

Mierenneuken :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon nog een keer op datum drukken :?

Iperf

• TimmiX
Ja, dat snap ik. Dat gaat over de resultaten.
Ik bedoel het filter zelf. Het archief gaat (standaard) uit van het heden naar het verleden, dus dat zou ik bij het filter ook verwachten.

Het stelt ook niet zo veel voor hoor, het is niet belangrijk of fout. Het was meer een suggestie.

[ Voor 6% gewijzigd door TimmiX op 17-07-2013 14:45 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nou hier niet hoor hij blijft netjes van heden to verleden aangeven

Iperf

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik denk dat hij bedoelt dat het filter zelf wellicht andersom zou moeten. Dat als je een datumbereik instelt, je dit van heden naar het verleden doet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat klinkt ook logischer als je in een archief zoekt (je kijkt terug naar oudere artikelen).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TimmiX
Yup, dat is precies wat ik bedoel. :)
Pagina: 1