Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 07:25
Hallo,

Ik heb een Avermedia Live Gamer HD in een andere pc zitten deze moet de audio en video van mijn game pc opnemen, echter heb ik nogal wat problemen hiermee. |:(
Op dit forum heb ik een hele uitleg geschreven in het Engels. Als ik meer tijd heb zal ik de vertaling in dit topic plaatsen excuses daarvoor.

Dit is het forum: http://obsproject.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=5302

Linkje naar video met probleem: http://www.twitch.tv/herpies101/c/2532340
In het filmpje zie je duidelijk dat de intro muziek gewoon werkt maar zodra de persoon begint te praten is de audio zowat compleet weg. Ook neemt wordt mijn stem niet opgenomen.

Hoop dat iemand mijn probleem kan oplossen _/-\o_ .

[ Voor 22% gewijzigd door hurkies92 op 07-07-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het handig als je uitlegt wat er mis gaat en wat je al geprobeerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 07:25
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:42:
Misschien is het handig als je uitlegt wat er mis gaat en wat je al geprobeerd hebt?
Ik heb er net een filmpje bij gedaan met waarin je goed ziet wat het probleem is.
Als u op de link klikt staat er alles bij wat en waar het mis gaat.
Deze moet ik nog even goed vertalen en hierin zetten maar daar heb ik nu geen tijd meer voor.
Zodra ik tijd heb zal ik het vertalen en het in de topic gooien.

[ Voor 3% gewijzigd door hurkies92 op 08-07-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Hi,

Beetje laat, weet ook niet of het al opgelost is, maar bij je microfoon eigenschappen heb je een tabblad 'communicatie' of 'communications'.
Daar kun je aangeven dat het volume gereduceerd moet worden bij een binnenkomend 'telefoongesprek',
Misschien dat je computer denkt dat je avermedia geluid een telefoongesprek is?

Just a thought :)

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]