Universele afstandsbediening, codes gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-04 21:56
Hallo!

Ik weet niet of ik dit topic in het goede board heb geplaatst omdat het meer dan alleen televisiekijken betreft. Zou een moderator dit misschien kunnen verplaatsen indien het verkeerd staat? Bedankt!

Wij hebben al een tijdje een universele afstandsbediening van Silvercrest. Het betreft hier het model KH2159. Het was destijds een afstandsbediening van een tientje, waarom geld uitgeven aan een Harmony als het ook simpel kan?

Na een dag gebruikt te hebben aan het opzetten van het ding kwamen we erachter dat het gewoon niet werkte. De helft van onze apparaten reageerden er niet op, enkel onze Philips TV en Philips Bluray speler.

Nou, dus ik dacht laat ik het eens proberen in ons tuinhuis, waarom ook niet. Hier herkent de Silvercrest helemaal geen apparaten |:(

De apparatuur in ons tuinhuis betreft het volgende:
TV: Viewpia LV-22IEA6
Home cinema: LG HT355SD
TV ontvanger: Humax IR-FOX C

Heeft iemand enig idee wat de remote-codes zijn voor deze apparaten? Nergens kan ik een code vinden voor de viewpia of een werkende voor de LG of Humax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:17
Een gevalletje van "alle waar naar zijn geld" vermoed ik. Ik heb die codes niet maar verwacht dat je ze op het internet wel bij elkaar kan sprokkelen. Met de Harmony hoef je dat niet te doen, de apparaten die jij noemt staan al in de database.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-04 21:56
Mja, misschien later toch een Harmony aanschaffen dan als we deze niet aan de praat kunnen krijgen.
Ik heb al gezocht op de Viewpia en de LG maar kon daar niets voor vinden, en de codes voor de LG die in de afstandsbediening staan werken niet. Ik zal nog even zoeken naar de Humax en als dat niet werkt ga ik maar hopeloos wachten hier tot we toch besluiten een Harmony aan te schaffen :+