Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Simpele webshop voor verkoop digitale producten?

Pagina: 1
Acties:

• rgjleclaire
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10 17:29
Ik heb inmiddels al redelijk wat verschillende wordpress of drupal thema's geprobeerd in combinatie met plugins om een werkende webshop te krijgen die voldoet aan onze eisen, maar het begint me nu echt teveel tijd te kosten (liefdadigheidswerk voor een kennis), dus ik hoop dat iemand mij de goede richting op kan sturen.

Een kennis wil dus een eenvoudige webshop opzetten met digitale (zelfgemaakte) producten.
De producten krijgen geen 'plaatje' / foto - want digitaal en in dit geval niet relevant. Ik vind het dus ook vrij belangrijk dat ik dat eenvoudig zo kan instellen ipv in php documenten te zoeken naar een functie die ik aan moet passen.
Verder is het fijn als er iDeal beschikbaar is en paypal, en als dat enigszins eenvoudig te installeren is. Ik ben meer thuis in deze dingen dan mijn kennis, maar ook niet in zoverre dat ik regelmatig websites in elkaar zet.

Het idee is in principe gewoon een eenvoudige lijst met namen (producten) met een prijs ernaast, en vanuit die lijst kun je gewoon meteen een product aan je 'mandje' toevoegen. Vervolgens afrekenen met ideal of paypal, en de downloadlink wordt aangeleverd via de site of via email.

Kan iemand me een eenvoudig pakket aanraden dat dit biedt?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijnwebwinkel of shoptrader?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Je weet dat je voor iDeal moet betalen hé? iDeal is geen gratis dienst (tenzij het sinds kort verandert is), in ieder geval, je zou eens kunnen kijken naar Magento. Heb het zelf ook wel eens gebruikt voor moeders om creatieve "kunst" te verkopen en moet zeggen het werkt erg fijn! :)

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:18
Met opencart is dit ook mogelijk. Je maakt een product aan, na aanschaf daarvan komt er automatisch een link/download beschikbaar in het portal van de koper.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• rgjleclaire
Oh ja, het is overigens ook wel prettig als het gewoon gratis is gezien het vrij simpele karakter van de webshop. Ik ga eens kijken naar de suggesties. Magento is in ieder geval betaald zo ver ik kan zien...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Magento community is niet betaald. Heb je wel enig voorwerk gedaan?

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 07-07-2013 16:15 ]

• rgjleclaire
Ìk zag zojuist inderdaad dat Magento niet betaald is :) ze adverteren het alleen niet zo duidelijk op hun site ;)
Voorwerk--dat heb ik toch benoemd in de eerste post? Of wat versta jij onder voorwerk?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Trouwens, even een nieuwsgierigheidje, je hebt het over dat het teveel werk word, om het met Drupal of Wordpress en plugins te doen.. maar eenmaal alles opgezet werkt het toch (tenminste in mijn geval wel, met WordPress) goed, of mis ik iets? Ik heb zelf ook meerder plugins geschreven en in het begin een aantal kinder ziektes uitgehaald :9

[ Voor 16% gewijzigd door Satom op 07-07-2013 20:03 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Als je gewoon wat wil proberen, zou ik het bij een webshop aanbieder doen. Dan heb je een mooie kant-en-klare webshop, waarmee je meteen aan de slag kunt. De meeste pakketten zoals Magento zijn erg lomp en vereisen best veel configuratie werk. Daarnaast moet je dan ook nog zorgen dat het er een beetje netjes uitziet.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-11 12:56
https://shopplugin.net/ ?

edit: heb zelf deze website er mee gemaakt http://www.abce.nl

[ Voor 56% gewijzigd door Deef_K op 08-07-2013 10:13 ]

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 09:46
Prestashop ?

Deze heeft wel een ingebouwde plug-in voor digitale producten vziw.

Just a simple thought....

• Stranger__NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 22:19
Misschien te laat voor de poster, maar ik heb na een drama met Magento het alternatief Prestashop geinstalleerd. Wat is dat lekker thuiskomen zeg. Binnen 5 minuten door een nette wizzard heen en het draait! Bij Magento duurde het al 5 minuten voordat ik alle documentatie had over hoe ik alles handmatig moest installeren....

Standaard ondersteunt het voldoende voor wat ik wil en het is niet zo traag als Magento. ;)

De themes zijn redelijk goedkoop via Themeforest te halen (50-90 euro) en de plugins zijn niet gratis maar er komen er meer en meer en meer (dus alles wordt goedkoper i.v.m. concurrentie :) )

Echt een aanrader
Pagina: 1