Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Concepts ICT] Storing zaterdag 6 en zondag 7 juli 2013

Pagina: 1
Acties:

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11 01:40
Er is een storing bij de provider Concepts ICT. Dit werd mij verteld toen ik klantenservice belde.

Omdat deze storing (nog) niet vermeld wordt op de website van Concepts ICT leek het mij een goed idee om er hier melding van te doen.

De storing begon voor mij zaterdagavond iets voor 23:00 uur.

Op mijn modem/router gaat het Online lampje niet branden als ik een reset van het modem/router uitvoer.

Er wordt wel een ADSL-verbinding opgebouwd.

Op de storingspagina van de provider staat wel een storing van donderdag 4 juli 2013. Mogelijk houdt die storing verband met de storing waar ik nu last van heb.

Update zondag 7 juli 2013 om 14:22 uur

Om 11:35 uur brandde het lampje Online op het modem weer. De storing heeft dus tussen de 10,5 en 12,5 uur geduurd. Waarvan tussen 0,5 en 2,5 uur tijdens 'kantooruren'.

[ Voor 30% gewijzigd door One_Gandalf op 07-07-2013 14:42 ]

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11 01:40
Ik lees net in het beleid dat er geen storingstopics mogen worden geopend in dit forum.

Ik weet echter niet hoe ik mijn topic weer kan verwijderen.

Tsja, had ik maar eerst het beleid moeten lezen. Het leek me wel aardig om anderen in te lichten omdat de storing niet vermeld wordt op de site van de provider.