Hallo allemaal!
Ik hoop dat ik hier mijn topic goed geplaatst heb, anders hoor ik het wel.
Ik heb een aantal vragen, en ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen.
Zelf heb ik helaas geen verstand van dit soort spullen,
en ben daarom genoodzaakt mijn vragen hier op het forum te stellen.
Bij de mediamarkt konden ze mij ook niet echt van dienst zijn, zonder dat ze probeerde allemaal extra spullen aan te smeren die ik niet nodig heb of gewoon simpel weg niet wil.
Ik vroeg mij af of dit werkt zoals ik dacht dat het kon werken.
NAS: Qnap TS-412
Andriod stick: CX-803
En mijn huidige tv: ue46B6000
Ik wil dus de NAS dmv een USB kabel op de CX803 aansluiten die op de HDMI van mijn TV zit en daarmee dus verder video etc afspelen.
Aangezien de CX803 vrijwel alles af kan spelen lijkt mij dit een goede oplossing voor mijn huidige mediaplayer.
Is dit eigenlijk wel mogelijk?
Zoals ik al eerder zei, ik heb geen verstand van deze spullen, maar heb her en der wat dingen gelezen en dacht dat dit wel zou werken.
Maar voordat ik voor een paar honderd euro aan spullen ga bestellen, wil ik daar wel zeker van zijn.
En als dit niet zou werken.
Kan iemand mij iets beters voorstellen, lieft zo simpel mogelijk.
Ik hoef geen netwerk of wat dan ook, ik haal de hardeschijf er wel uit om de bestanden erop te zetten.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruud.
Ik hoop dat ik hier mijn topic goed geplaatst heb, anders hoor ik het wel.
Ik heb een aantal vragen, en ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen.
Zelf heb ik helaas geen verstand van dit soort spullen,
en ben daarom genoodzaakt mijn vragen hier op het forum te stellen.
Bij de mediamarkt konden ze mij ook niet echt van dienst zijn, zonder dat ze probeerde allemaal extra spullen aan te smeren die ik niet nodig heb of gewoon simpel weg niet wil.
Ik vroeg mij af of dit werkt zoals ik dacht dat het kon werken.
NAS: Qnap TS-412
Andriod stick: CX-803
En mijn huidige tv: ue46B6000
Ik wil dus de NAS dmv een USB kabel op de CX803 aansluiten die op de HDMI van mijn TV zit en daarmee dus verder video etc afspelen.
Aangezien de CX803 vrijwel alles af kan spelen lijkt mij dit een goede oplossing voor mijn huidige mediaplayer.
Is dit eigenlijk wel mogelijk?
Zoals ik al eerder zei, ik heb geen verstand van deze spullen, maar heb her en der wat dingen gelezen en dacht dat dit wel zou werken.
Maar voordat ik voor een paar honderd euro aan spullen ga bestellen, wil ik daar wel zeker van zijn.
En als dit niet zou werken.
Kan iemand mij iets beters voorstellen, lieft zo simpel mogelijk.
Ik hoef geen netwerk of wat dan ook, ik haal de hardeschijf er wel uit om de bestanden erop te zetten.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruud.