ik zag twee beren fout parkeren....
datatraffic weet ik niet precies, maar ik weet wel dat dat behoorlijk op kan lopen !
en ja, een p3 900 moet makkelijk kunnen, kan op mijn server (p133 64 mb) 10 man hosten
en ja, een p3 900 moet makkelijk kunnen, kan op mijn server (p133 64 mb) 10 man hosten
Hee wij hebben gister tegen jullie geward he? (Ik was er niet bij, daarom hebben we verloren
)
maargoed, ontopic:
Die bak moet het wel redden met 512Meg RAM.. volgens mij moet je 3KB/Sec. aanhouden per speler op de server (zowel up als down) dus als je 2 servers voor 15 man hebt geconfigged, moet je 2 x 15 x 3k = 90KB/Sec. up en down hebben. Ik weet het niet helemaal zeker, misschien kan iemand me aanvullen. Dus je moet wel een campus of provider aansluiting ofzo hebben, gaat neit met mxstream of kabel
(misschien met casema
)
greetz!
[NEXT] Collin
maargoed, ontopic:
Die bak moet het wel redden met 512Meg RAM.. volgens mij moet je 3KB/Sec. aanhouden per speler op de server (zowel up als down) dus als je 2 servers voor 15 man hebt geconfigged, moet je 2 x 15 x 3k = 90KB/Sec. up en down hebben. Ik weet het niet helemaal zeker, misschien kan iemand me aanvullen. Dus je moet wel een campus of provider aansluiting ofzo hebben, gaat neit met mxstream of kabel
greetz!
[NEXT] Collin
het is als je veel schiet 4 a 5 kb per man, dus reken uit
echt een deticated server moet dat zijn, op een campus net ofzo
Hey gast, ik denk dat niet je comp de bottleneck vorm, maar ik denk dat de internetverbinding het probleem is.
Wat heb je voor internet verbinding???
Je moet een behoorlijke bandbreedte hebben om 30 man te hosten.
GReetz,
GReetz,
Onze clan heeft 1 server , die met een 100Mbit LAN direct op het internet hangt......
Daar draaien twee dedicated servers, paar websites en battlecom op...
die trekt 48man...
Ik denk dat je een constante stream van ongeveer 150kbyte up en down moet aanhouden, als je verbinding dat trekt, kom je een heel eind....
Daar draaien twee dedicated servers, paar websites en battlecom op...
die trekt 48man...
Ik denk dat je een constante stream van ongeveer 150kbyte up en down moet aanhouden, als je verbinding dat trekt, kom je een heel eind....
mjah.. we willen een mayb een WIDEXS account nemen van 175 p/m maar daar zit een 20 gb data limiet op p/m, en per mb extra = 0.02 cent.. maar met 90 kb/s gaan we daar dik overheen..Op dinsdag 05 juni 2001 11:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
GReetz,
of als er mensen zijn die het anders geregeld hebben... suggesties zijn altijd welkom
ik zag twee beren fout parkeren....
Die p3 900 is 't probleem niet
Afhankelijk van aantal personen per cs server en OS etc etc.. kan je ook 3 servers draaien, maar 2 moet zeker kunnen.
BTW.. met de huidige geheugenprijzen.. uuh volplaggen.. 'T liefst 768 of meer... Beetje speelruimte kan geen kwaad..
Traffic? 2 servers.. 30 man.. ga maar rekenen op 1,5mbit als ze vol zitten. Nou ja.. uuh zeg dat ze 6 uurtjes per dag vol zitten.... zeg maar een 120 GB p/m nog afgezien van geintjes als ftp e.d.
Je kan waarschijnlijk bij dit soort hoeveelheden traffic ook een andere colo zoeken ipv widexs...
BTW.. met de huidige geheugenprijzen.. uuh volplaggen.. 'T liefst 768 of meer... Beetje speelruimte kan geen kwaad..
Traffic? 2 servers.. 30 man.. ga maar rekenen op 1,5mbit als ze vol zitten. Nou ja.. uuh zeg dat ze 6 uurtjes per dag vol zitten.... zeg maar een 120 GB p/m nog afgezien van geintjes als ftp e.d.
Je kan waarschijnlijk bij dit soort hoeveelheden traffic ook een andere colo zoeken ipv widexs...
Weet iemand dan nog andere (liefst goedkope, ons bint zunnig) servers met met +/- 150GB traffic per maand?
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Pagina: 1