Ik heb een HP Photosmart C4480 thuis, en daarmee is sinds kort een probleem. Elke keer wanneer de printer opstart, moet ik een uitlijnpagina afdrukken. Wanneer ik die eronder leg, krijg ik óf 'Uitlijnpagina niet gevonden', of, als ik de pagina omdraai (zodat hij er, wanneer het een document zou zijn, op zijn kop zou worden ingescand), komt de melding 'Uitlijning mislukt, Doorgaan mogelijk; cartridges niet gekalibreerd voor beste afdrukkwaliteit'.
De cartridges zijn van HP, het probleem ontstond toen ik deze erin deed om de oude, lege te vervangen. Ik heb de scanner nagekeken maar die doet het prima. De uitlijnpagina's zien er gewoon uit en geen rare afwijkingen. Ook op de website van HP en op Google kan ik niks vinden wat mijn probleem oplost.
Iemand een idee?
De cartridges zijn van HP, het probleem ontstond toen ik deze erin deed om de oude, lege te vervangen. Ik heb de scanner nagekeken maar die doet het prima. De uitlijnpagina's zien er gewoon uit en geen rare afwijkingen. Ook op de website van HP en op Google kan ik niks vinden wat mijn probleem oplost.
Iemand een idee?