Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-03 20:01
Hallo,
Mijn telefoon is door een vriend geblokkeerd omdat die mijn code te vaak heeft geprobeerd. Nu ben ik ook mijn gmail accont en wachtwoord vergeten.
Nu moet mijn telefoon een hard reset worden uitgevoerd (fabrieksinstellingen ofzo) maar ik weet niet hoe dit moet. Ik heb een samsung galaxy ace. Weet iemand hoe je deze kunt resetten zonder je gmail in hoeven te voeren?

Help me aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Wat kon je niet vinden dmv https://duckduckgo.com/?q=Samsung+Galaxy+Ace+Hard+Reset ? ;)

Een klein beetje inzet wordt verwacht, en ook dat je het laat zien op wat je hebt gezocht.

[ Voor 37% gewijzigd door Koenvh op 06-07-2013 13:31 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 12:41

job

Koenvh schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:30:
Wat kon je niet vinden dmv https://duckduckgo.com/?q=Samsung+Galaxy+Ace+Hard+Reset ? ;)

Een klein beetje inzet wordt verwacht, en ook dat je het laat zien op wat je hebt gezocht.
Daar heeft hij niets aan omdat hij zijn telefoon niet kan unlocken.

Bellykuh,
Telefoon uitschakelen, powerbutton en home butten beiden ingedrukt houden.. wachten totdat je in het recovery menu zit. In het recovery menu kan je de telefoon resetten.
navigeren in het recovery menu doe je dmv de volume toetsen, en een optie kiezen doe je met de home button.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 06-07-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
Koenvh schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:30:

Ja maar nu is het probleem dat ik niet in mijn apps kan komen. Krijg hetzelfde als met een PUK-code op oudere telefoons, blijkbaar moet je hem zo ook kunnen hard resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
job schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:33:
[...]

Daar heeft hij niets aan omdat hij zijn telefoon niet kan unlocken.

Bellykuh,
Telefoon uitschakelen, powerbutton en home butten beiden ingedrukt houden.. wachten totdat je in hetrecovery menu zit.
In het recovery menu kan je de telefoon resetten.
Oké bedankt!, Ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 10:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Graag je vorige post wijzigen ipv 2 x achter elkaar posten :)

Wat is er nu precies aan de hand? Is je pincode te vaak ingegeven en moet je nu je PUK code invoeren?
Dat heeft namelijk niets te maken met je gmail account dus ik begrijp even niet wat daar mee is.

[ Voor 63% gewijzigd door janvanduschoten op 06-07-2013 13:36 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-06 05:17

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

janvanduschoten schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:34:
Graag je vorige post wijzigen ipv 2 x achter elkaar posten :)

Wat is er nu precies aan de hand? Is je pincode te vaak ingegeven en moet je nu je PUK code invoeren?
Dat heeft namelijk niets te maken met je gmail account dus ik begrijp even niet wat daar mee is.
nee hoor, sommige telefoons doen dat via je actieve accounts waarmee je hem weer kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

douweegbertje schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:38:
[...]

nee hoor, sommige telefoons doen dat via je actieve accounts waarmee je hem weer kunt unlocken.
Doen wat?

Hij heeft het over een code verkeerd ingeven, dus ik neem aan dat het over de pincode gaat. Graag wat meer duidelijkheid over het probleem, dan is er gerichter advies te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
Nou, om je mobiel te unlocken kun je verschillende dingen gebruiken. Zoals een patroon (9bolletjes), een pincode etc. Nu als je dat patroon te vaak geprobeerd krijg je eerst een melding dat je 30seconden niets kan proberen. Als je het na die 30 seconden nog eens een paar keer fout invoert, blokkeert je mobiel. Aangezien je gmail account gelinkt is aan je sim/telefoonnummer moet je je gmail invullen om er weer in te kunnen ipv je puk-code. De puk-code heb ik wel, maar die kun je er niet invullen. Je moet je gmail account hebben, en die ben ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan kijken of je je Gmail-account kan recoveren?
https://www.google.com/accounts/recovery/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:14
Waarom klik je niet gewoon op "Geen toegang tot uw account?" op mail.google.com?

Of krijg je dan een restore sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jeroen3 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:49:
Of krijg je dan een restore sms?
Dat probleem zou te omzeilen kunnen zijn door de sim-kaart in een andere telefoon te doen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
anandus schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:53:
[...]
Dat probleem zou te omzeilen kunnen zijn door de sim-kaart in een andere telefoon te doen :)
Ik zal eens kijken of dat lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit begint wel behoorlijk op een helpdesk topic te lijken, veel dingen die worden geadviseerd had je zelf ook eenvoudig kunnen proberen. Het forum is niet bedoeld als helpdesk. Ik begrijp dat het een vervelend probleem is maar wat meer eigen zoekwerk en inzet is wel gewenst. De optie voor het restoren van je account zie je toch elke keer als je via je PC inlogt dus dat kan toch nooit zo'n verrassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
Hij geeft aan dat het een verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam is, terwijl de gegevens gewoon kloppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellykuh
Ik heb hem maar hersteld met de hard reset, nu kan ik er weer in! bedankt allemaal. Als er meer mensen tegen dit probleem aanlopen: YouTube: Android OS Samsung Unlocking Pattern Lock (too many pattern attempts on Samsung Galaxy Ace S5830 ) dit filmpje heeft me geholpen
Pagina: 1