Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor HBO-ICT

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
Beste Tweakers,

De eerste van september begin ik met de opleiding HBO-ICT. Het is een vereiste dat je een laptop meeneemt naar school. Ik heb hier een lekkere desktop staan, waar ik onder andere zware games op draai, dus daar is niets mis mee. Dus zodra ik thuis ben gebruik ik mijn desktop, uiteraard. Dus ik dacht voor een zo goedkoop mogelijk laptopje te gaan met 4GB geheugen.

Nu de vraag: moet ik ergens op letten bij het kopen van een laptop voor programmeren? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Stefan

[ Voor 8% gewijzigd door Nynto op 06-07-2013 11:03 ]

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Ik denk dat dit topic beter geplaatst kan worden in "Laptop Aankoopadvies".

Verder is voor programmeren geen speciale hardware nodig, alhoewel een SSD erg mooi meegenomen is, en wanneer je c++ gaat programmeren is een betere processor geen overbodige luxe (compilen gaat dan een stuk sneller).

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Laptop aankoop advies is inderdaad de juiste plek. Ik ga dit topic dan ook sluiten. Je kan een nieuw topic daar openen maar let dan wel even op het beleid daar, zodat je de juiste informatie kan geven.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.