Ik heb een S3 met een tele2 abonnement. Nou kan mijn telefoon sinds een week niet meer op het netwerk. Als ik T-Mobile kies als carrier krijg ik de melding: Kan niet verbinden. probeer het later nog een keer.
Nou heb ik een simkaart van een collega geprobeerd in mijn telefoon en dat werkte. Ik kreeg meteen een par whatsappjes binnen. Toen heb ik mijn simkaart in de telefoon van mijn collega gedaan en toen kreeg hij geen verbinding. Het lijkt dus aan de simkaart te liggen.
Ik heb de tele2 helpdesk gebeld en dit uitgelegd. Ze hebben een melding aangemaakt en de ticket zou binnen drie werkdagen opgelost worden. Niet dus
. Gisteren weer gebeld en toen vertelde de dame van de helpdesk dat de ticket niet in behandeling was genomen omdat het systeem de kruistest niet had geregistreerd. Het lijkt mij dat ze niet kunnen weten of ik de simkaart in een andere telefoon stop omdat de simkaart immers geen contact kan maken met het netwerk. De dame bij de helpdesk hield bij hoor en bij laag vol dat dat wel kan.
Wat denken jullie? Volgens mij is het een broodje aap verhaal van een helpdeskmedewerker die alleen procedures kan volgen.
Nou heb ik een simkaart van een collega geprobeerd in mijn telefoon en dat werkte. Ik kreeg meteen een par whatsappjes binnen. Toen heb ik mijn simkaart in de telefoon van mijn collega gedaan en toen kreeg hij geen verbinding. Het lijkt dus aan de simkaart te liggen.
Ik heb de tele2 helpdesk gebeld en dit uitgelegd. Ze hebben een melding aangemaakt en de ticket zou binnen drie werkdagen opgelost worden. Niet dus
Wat denken jullie? Volgens mij is het een broodje aap verhaal van een helpdeskmedewerker die alleen procedures kan volgen.
P6T Deluxe, i7 920, 6GB RAM, HD6970