Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE verschillende versies?

Pagina: 1
Acties:

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-01 23:34
Ik heb vandaag een Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE gekocht, omdat ik deze videokaart al had en Crossfire wilde uitproberen.
Blijkt dat de kaart die ik gekocht heb iets langer is en de powerconnector 90 graden gedraaid is.
Ook heeft de nieuwe kaart een DVI-I en een DVI-D connector, terwijl mijn oude twee DVI-I connectors heeft.

Ze draaien nu in Crossfire, maar kan iemand mij vertellen waarom de kaarten zo verschillend zijn?
Kan nergens deze versie vinden. Alle plaatjes die ik vind, zijn met twee DVI-I connectors.

Hij zat nog helemaal nieuw in doos.

- Edit -
Het blijkt dat hij het toch niet doet.
Als ik alleen de nieuwe kaart er in doe en alle drivers verwijder en opnieuw installeer, dan werkt de kaart maar totdat je het Win7 bootscherm ziet. Daarna gaat hij op zwart.
Weet iemand waar dat aan kan liggen of is de kaart gewoon kaduuk?

- Edit 2 -
Hmmm lees net dat iemand hetzelfde probleem had en dat zijn monitor op hoge resoluties op zwart gaat. Misschien dat de nieuwe kaart met superhoge resolutie standaard staat ingesteld. ff pc aansluiten op de tv...

- Edit 3 -
Aansluiten op de tv helpt ook niet. Heb via HDMI ook geprobeerd. Zelfde resultaat.
Moet me er maar bij neerleggen dat ik zelf wat stoms heb gedaan bij het installeren.

[ Voor 38% gewijzigd door Xyphoid op 06-07-2013 21:31 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro