Pc wil niet meer opstart na het gebruik van de front audio!

Pagina: 1
Acties:

• Alienprobe974
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 23:02
Hallo,

ik heb vanmiddag voor mijn vriendin een computer inelkaar gezet, bestaand uit deze onderdelen

Intel Q8300
2x2gig Kingston
Intel moederboord * weet even niet welke het precies is *
Ati Radeon HD4670
Samsung 250gig HDD
en een kast van onbekend merk + 400watt voeding

na alles ingebouwd te hebben, en geinstalleerd te hebben werkte alles perfect!, totdat ik op de pc kast *front audio* zelf een headset inplugde, waarop ineens alles uitviel, toen heb ik de computer opengemaakt omte kijken of er iets fout was gegaan, maar kon helemaal niks vinden, het moederboord lampje gaat gewoon branden zodra er stroom op zit, maar als ik de aan knop indruk gebeurt er helemaal niks ?, ik heb nog niks kunnen proberen behalve het moederboord te resetten door de battery er aftehalen, en ik ga morgen tog maar even een andere voeding proberen, weten jullie heel mischien waar het anders aan kan leggen ?

mvgr! AlienProbe

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06-2025

speedydown

Icter van lik-me-vestje

dat klinkt als kortsluiting. Kijk even of je audio kabel wel goed is aangesloten en niet perongeluk op de verkeerde pin zit oid.

trek hem er zowiezo af en reset de bios al vrees ik dat je moederbord dit niet heeft overleefd

Speedydown.nl !!!

• Alienprobe974
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 23:02
daar was ik al bang voor, heb daarna gelijk de front audio eraf gehaald, en de bios gereset, maar hij doet niks meer heb ik het idee, tog nog maar even voor de zekerheid de andere voeding proberen, bedankt!

• marco282
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11-2025
Alienprobe974 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:46:
daar was ik al bang voor, heb daarna gelijk de front audio eraf gehaald, en de bios gereset, maar hij doet niks meer heb ik het idee, tog nog maar even voor de zekerheid de andere voeding proberen, bedankt!
Misschien proberen om met een jumpertje even de power switch via het moederbord zelf te connecten om hem op te starten, dan weet je iedergeval of het aan het moederbord ligt of aan de connectoren van de kast

3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV