• Jamko
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-02 18:18
Hallo,

Ik heb vandaag de Palit GTX 760 aangeschaft, in mijn topic bij desktop aankoopadvies werd er vertelt dat dit geen bottleneck zou worden met een i5 750. Nu speel ik BF3 en mijn CPU load blijft rond de 95% en mijn GPU load rond de 50-60. Dit is waarschijnlijk een bottleneck of zie ik dit totaal verkeerd?

Krijg ook beste haperingen terwijl mijn FPS gewoon rond de 50-60 is.
Ben totaal noob in dit soort dingen, heb zoveel mogelijk info gezocht op google maar kom niet verder. Iemand die me hierbij kan helpen?

Verwijderd

Kan goed aan de drivers liggen, zie de laatste pagina('s) van het nVidia nieuwsdiscussie topic, daar is en wordt het probleem besproken.

Je kan in ieder geval je cpu iets proberen te overclocken, en kijken of dat verschil maakt, dan weet je snel of het aan je cpu te wijten is.

• Jamko
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-02 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:29:
Kan goed aan de drivers liggen, zie de laatste pagina('s) van het nVidia nieuwsdiscussie topic, daar is en wordt het probleem besproken.

Je kan in ieder geval je cpu iets proberen te overclocken, en kijken of dat verschil maakt, dan weet je snel of het aan je cpu te wijten is.
Heb nog nooit iets met overclocken geprobeerd, heb een i5 750 CPU met een asus p7p55d-e moederbord als iemand me hierbij kan helpen. Zijn er goeie guides voor deze combo, zie er meerdere op google maar weet niet welke goed is.

[ Voor 8% gewijzigd door Jamko op 05-07-2013 21:14 ]