Hallo medetweakers
,
waarom heb ik dit topic aangemaakt?
ik heb na lang zoeken en onderzoeken naar mijn idee een aardig goed systeem samengesteld.
echter zit ik te twijfelen over de Mobo/cpu . aangezien ik wil gaan streamen terwijl ik 2 spellen heb draaien wil ik wel zeker van zijn dat de samenstelling het ook inderdaad goed aankan.
samenstelling:
- AMD Phenom II x4 965 BE
- MSI 870a-g54
- XMS3 1333 mhz 4x2gb (8 gb totaal)
- cooler master M620 (misschien beetje overkill..)
- MSI GTX 580 Lightning
- kingston hyper-x 3k 120gb SSD
als ik ga streamen is het dan ook verstandig een netwerk kaart te gebruiken IPV een dongel of maakt dit niet echt uit?
het budget voor evt. verandering is +- 300 euro.
ik ben wel iemand die eerst kijkt of het 2e hands beschikbaar is en als het er niet is dan 1e hands kopen. (scheelt toch gauw 50-100 euro.)
hoop dat iemand een goede ingeving heeft.
mvg
PS: kan iemand mij uitleggen hoe je zo'n handig lijstje in een tabel kan zetten in je post?
waarom heb ik dit topic aangemaakt?
ik heb na lang zoeken en onderzoeken naar mijn idee een aardig goed systeem samengesteld.
echter zit ik te twijfelen over de Mobo/cpu . aangezien ik wil gaan streamen terwijl ik 2 spellen heb draaien wil ik wel zeker van zijn dat de samenstelling het ook inderdaad goed aankan.
samenstelling:
- AMD Phenom II x4 965 BE
- MSI 870a-g54
- XMS3 1333 mhz 4x2gb (8 gb totaal)
- cooler master M620 (misschien beetje overkill..)
- MSI GTX 580 Lightning
- kingston hyper-x 3k 120gb SSD
als ik ga streamen is het dan ook verstandig een netwerk kaart te gebruiken IPV een dongel of maakt dit niet echt uit?
het budget voor evt. verandering is +- 300 euro.
ik ben wel iemand die eerst kijkt of het 2e hands beschikbaar is en als het er niet is dan 1e hands kopen. (scheelt toch gauw 50-100 euro.)
hoop dat iemand een goede ingeving heeft.
mvg
PS: kan iemand mij uitleggen hoe je zo'n handig lijstje in een tabel kan zetten in je post?
[ Voor 4% gewijzigd door P. Herz op 05-07-2013 18:04 ]