Ik zou een niet te luidruchtig toch krachtig genoeg systeem willen hebben.
Momenteel werk ik op een aftandse Q6600 met radeon 4870.
Deze is nu zijn laatste adem aan het uitblazen en wil hem dus vervangen.
Had deze combinatie in gedachte :
Prijs zou ik rond de 750€ willen houden. Systeem is vooral voor dagdagelijks gebruik maar een deftige game af en toe moet het ook wel aankunnen.
Wat er nu al is is een 1TB samsung HD, CM690 kast,voeding dacht ik een CM550 maar ben niet zeker.
Overclocking ben ik niet van plan.
Moederbordje heb ik genomen omdat er een optische uitgang opzit die naar de versterker kan, geen extra pci nodig dus.
Zijn er plaatsen waar ik domme stoten uithaal of beter voor zelfde prijs kan krijgen. Merken maken me niet uit.
Volgens de aankooplijst kan ik zien dat 4allshop voor deze combo de goedkoopste is, iemand ervaring met de winkel en dan vooral lervering naar België.
Momenteel werk ik op een aftandse Q6600 met radeon 4870.
Deze is nu zijn laatste adem aan het uitblazen en wil hem dus vervangen.
Had deze combinatie in gedachte :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770S Boxed | € 265,- | € 265,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty H87 Performance | € 98,- | € 98,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Twin Frozr Gaming | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,30 | € 66,30 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 751,25 | |
Prijs zou ik rond de 750€ willen houden. Systeem is vooral voor dagdagelijks gebruik maar een deftige game af en toe moet het ook wel aankunnen.
Wat er nu al is is een 1TB samsung HD, CM690 kast,voeding dacht ik een CM550 maar ben niet zeker.
Overclocking ben ik niet van plan.
Moederbordje heb ik genomen omdat er een optische uitgang opzit die naar de versterker kan, geen extra pci nodig dus.
Zijn er plaatsen waar ik domme stoten uithaal of beter voor zelfde prijs kan krijgen. Merken maken me niet uit.
Volgens de aankooplijst kan ik zien dat 4allshop voor deze combo de goedkoopste is, iemand ervaring met de winkel en dan vooral lervering naar België.