Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Hai allen,

Ik post hier niet veel, maar kan geen oplossing vinden op internet....
Sinds vandaag lijkt mijn browser instellingen van mijn s4 op hol geslagen te zijn.

Op het moment dat ik de standaard internet tool opstart, dan opent hij direct automatisch 13 vensters. Ik kan deze vensters middels het venster knopje niet sluiten. Het venster knopje zelf reageert zelfs helemaal niet. Het scherm verkleinen heeft ook geen effect. Ik kan totaal niet bij het venster overzicht komen.

Als ik een nieuw venster erbij open en daarna internet sluit (geheel sluit), dan opent hij de volgende keer automatisch 14 vensters.

Heb al geprobeerd om alle internet instellingen te wissen, maar zonder effect.
Iemand een idee wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

• Noedels
Wellicht dat ik deze vraag in het algemene topic voor de s4 had moeten plaatsen. Indien dat het geval is, mijn excuses en zal ik dat alsnog doen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Ook van de browser de gegevens al gewist bij Instellingen/Meer/Applicatiebeheer/Alles/...?

Nickname does not reflect reality

• Noedels
Jep daar ook al alle instellingen gewist.
Theoretisch zou dat inhouden dat als ik dan Internet aan klik om op te starten, dat hij vraagt of ik dit wil doen met Chrome of met Internet.

Maar dat gebeurd dus ook niet.
Tevens al meerdere malen de gsm uitgeschakeld en ook de batterij eruit gehaald.

• Noedels
Kan ik overigens veilig de internet tool niet gewoon verwijderen en dan op een of andere manier weer installeren?

• Brad Pitt
Noedels schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:04:
Kan ik overigens veilig de internet tool niet gewoon verwijderen en dan op een of andere manier weer installeren?
Als je niet bent geroot gaat dat niet werken aangezien het een /system app is en deze niet deïnstalleerbaar is.

• Noedels
Geroot houdt in?

• Brad Pitt
Dat zie ik als een "nee" ;) Dan kan je de browser niet verwijderen dus... Wel naar wens een andere erbij installeren. Wat geen ramp is aangezien de stock browser toch relatief een draak van een app is imho.

• Noedels
Beste oplossing dus om verder nu chrome te gaan gebruiken....
In de hoop dat het probleem zich bij een volgende chrome update zichzelf gaat verhelpen....
Pagina: 1